Interní směrnice č. 2/2011
- Podrobnosti
- Kategorie: Směrnice (Struhařov)
- Zveřejněno: 6. 3. 2017 10:16
- Napsal Struharov
- Zobrazeno: 2401
žádosti o informace
Interní směrnice č. 2/2011
žádosti o informace
Interní směrnice č. 2/2011
sazebník úhrad za poskytování informací
Interní směrnice č. 3/2011
Adresa pro elektronickou podatelnu:
struharov@obecstruharov.cz
Pravidla potvrzování doručení datových zpráv:
Doručení datové zprávy se odesilateli potvrzuje, pokud je možné z přijaté datové zprávy zjistit elektronickou adresu odesilatele. Součástí zprávy o potvrzení je:
- zaručený elektronický podpis oprávněného zaměstnance obce
- datum a čas, kdy byla datová zpráva doručena
Pokud potvrzení doručení datové zprávy nedojde, zpráva nebyla doručena.
Požadavky na elektronická podání:
Z podání musí být jasně zřejmé pro kterou obec popř. osobu je toto určeno.
Při použití jiných formátů nemusí být elektronická podatelna způsobilá takové podání přijmout.
Jednou e-mailovou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání.
Pokud součástí jednoho podání je více elektronických dokumentů, musí být zřejmé, který dokument je vlastním podáním a které dokumenty jsou dalšími elektronickými přílohami tohoto podání.
Pravidla potvrzování doručení datových zpráv: (max. doba uplynutí od doručení zprávy do odeslání potvrzení)
Přijaté elektronické podání následně projde předepsanými kontrolami, např. z hlediska své čitelnosti, přítomnosti elektronického podpisu, přítomnosti viru, atd. O doručení podání na elektronickou podatelnu tato vyrozumí odesilatele emailovou zprávou (potvrzením) o přijetí podání. Do této zprávy pak budou vypsány identifikační údaje podání, její součástí bude též elektronický podpis zaměstnance podatelny a časový údaj kdy byla datová zpráva doručena. Maximální doba pro odeslání potvrzení o doručení zprávy elektronické podatelně je v pracovních dnech do 24 hodin. Ve dnech pracovního volna a pracovního klidu počíná čas pro odeslání potvrzení o doručení datové zprávy elektronické podatelně běžet následující pracovní den po dni pracovního volna či pracovního klidu.
Neprojde-li podání některou z výše uvedených kontrol, nebude podatelnou přijato a v potvrzení pak bude uveden tento konkrétní důvod nepřijetí.
Pokud potvrzení o doručení datové zprávy odesílateli nebude doručeno ve výše uvedeném čase, nebyla zpráva elektronické podatelně doručena.
Adresa pro fyzické doručování nosičů s elektronickou formou podání:
1. Na technickém nosiči dat (disketa 1,44 MB, CD). Nosič můžete doručit do podatelny obce Struhařov, Struhařov 75, 256 01 Benešov, a to v pondělí 9,00-11,00 a 15,00-17,00, ve středu 9,00-11,00 a ve čtvrtek 9,00-11,00 a 13,00-15,00.
2. Prostřednictvím e-mailové zprávy i nepodepsané elektronickým podpisem, odeslané na adresu struharov@obecstruharov.cz .
Formáty datových zpráv (formát přílohy e-mailu):
*.TXT (prostý text)
*.RTF (dokument v textovém standardu RTF)
*.DOC (WORD)
*.WPD (602 TEXT)
*.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat Reader®)
Postup v případě zjištění výskytu škodlivého kódu u přijaté datové zprávy:
Datová zpráva, u které byl zjištěn škodlivý kód, není zpracovávána. Pokud z přijaté datové zprávy lze zjistit elektronickou adresu odesilatele, je na tuto adresu zaslán informativní email se zprávou, že doručená zpráva obsahovala virus, a proto není považována za řádně doručenou.
Elektronická podatelna je u obce zřízena za účelem možnosti přijímat a odesílat datové zprávy při korespondenci s občany nebo organizacemi České republiky, které za použití zaručeného elektronického podpisu požívají stejnou právní kvalifikaci, jako dokumenty v listinné formě, jež obsahují notářsky ověřený/é podpis/y.
Elektronická podatelna obce je určena pro příjem elektronických podání od občanů ČR a organizací ČR ve smyslu nařízení vlády č. 495/2004 Sb., kterým se provádí zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých zákonů a vyhlášky č. 496/2004 Sb. o elektronických podatelnách.
Není určena pro reklamní a nabídkové činnosti firem a jednotlivců.
lokality Z.SK.23 a Z.SK.24
00a_Zm1_ÚP_Struhařov_TEXT_výrok_vyd.pdf
00b_Zm1_ÚP_Struhařov_TEXT_odůvodnění_vyd.pdf
00c_Zm1_ÚP_Struhařov_TEXT_příloha_odůvodnění_vyd.pdf
01_Zm1_ÚP_Struhařov_výkres_základního_členění_vyd.pdf
02_Zm1_ÚP_Struhařov_hlavní_výkres_vyd.pdf
03_Zm1_ÚP_Struhařov_výkres_VI_vyd.pdf
04_Zm1_ÚP_Struhařov_výkres_VPS_vyd.pdf
05_Zm1_ÚP_Struhařov_koordinační_výkres_vyd.pdf
00a_Zm1_ÚP_Struhařov_TEXT_výrok_po_SEA.pdf
00b_Zm1_ÚP_Struhařov_TEXT_odůvodnění_po_SEA.pdf
00c_Zm1_ÚP_Struhařov_TEXT_příloha_odůvodnění_po_SEA.pdf
01_Zm1_ÚP_Struhařov_výkres_základního_členění_po_SEA.pdf
02_Zm1_ÚP_Struhařov_hlavní_výkres_po_SEA.pdf
03_Zm1_ÚP_Struhařov_výkres_VI_po_SEA.pdf
04_Zm1_ÚP_Struhařov_výkres_VPS_po_SEA.pdf
05_Zm1_ÚP_Struhařov_koordinační_výkres_po_SEA-komprimovaný.pdf
06_Zm1_ÚP_Struhařov_výkres_širších_vztahů_po_SEA-compressed.pdf
00a_UP Struharov_vyrok_fin. podoba_rijen 2017.pdf
00b_UP Struharov_oduvodneni_fin. podoba_rijen 2017.pdf
N1_UP Struharov_vykres zakladniho cleneni.pdf
N2_UP Struharov_hlavni vykres.pdf
N3_UP Struharov_vykres koncepce VI.pdf
N4_UP Struharov_vykres VPS_VPO.pdf
O1_UP Struharov_koordinacni vykres.pdf
O2_UP Struharov_vykres sirsich vztahu.pdf
1. Název |
Obec Struhařov |
2. Důvod a způsob založení |
Obec Struhařov v souladu s ústavním zákonem číslo 1/1993 Sb. (ústava České republiky) základním územním samosprávným územním společenstvím občanů. Vznik a zánik obcí (měst) je v současném právním řádu České republiky upraven zákonem č. 128/2000 Sb. o obcích (obecní zřízení) ve znění pozdějších právních předpisů. Podle § 1, odstavce 1, písmena a) zmíněného zákona jsou obcemi ty územní celky, které byly obcemi ke dni účinnosti zákona, tj. 24. listopadu 1990. Obec je samostatně spravována zastupitelstvem. 1)obec jako právnická osoba 1) zákon čís. 1/1993 Sb. (ústava ČR) článek 101 |
3. Organizační struktura |
v Zastupitelstvo (hypertextový odkaz na kontakty nebo vypsat) Ø Finanční výbor Ø Kontrolní výbor v Příspěvkové organizace
v Zřizované organizace podle jiného zákona Ø Jednotka sboru dobrovolných hasičů Obce Struhařov podle zákona č. 133/1985 Sb.
|
4. Kontaktní spojení |
Struhařov 75 |
4. 1 Kontaktní poštovní adresa |
Struhařov 75 |
4. 2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu |
Struhařov 75 |
4. 3 Úřední hodiny |
pondělí 9.00 hod. - 11.00 hod. 15.00 hod. – 17.00 hod. |
4. 4 Telefonní čísla |
starosta: Ing. Libor Matoušek, 731 483 656 |
4. 5 Čísla faxu |
subjekt nepoužívá fax |
4. 6 Adresa internetové stránky |
|
4. 7 Adresa e-podatelny |
|
4. 8 Další elektronické adresy |
struharov@chopos.cz |
5. Případné platby lze poukázat |
Česká spořitelna a.s., Tyršova 162 Benešov |
6. IČ |
00232751 |
7. DIČ |
CZ00232751 |
8. Dokumenty |
- |
8.1 Seznamy hlavních dokumentů |
|
8.2 Rozpočet |
Rozpočty |
9. Žádosti o informace |
Zákon č. 106/1999 Sb. O svobodném přístupu k informacím - přehled lhůt a termínů Lhůty
Termíny
Postup při vyřizování žádostí o poskytnutí informace dle zákona č. 106/99 Sb., o svobodném přístupu k informacím. Kdo může o informaci požádat
Kdo informaci poskytne
Kdy je podání informace povinným subjektem omezeno
Další omezení práva na informace
Jak se o informaci žádá Žádost o poskytnutí informace se podává
Není-li žadateli na ústně podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci poskytnutou na ústně podanou žádost za dostačující, je třeba podat žádost písemně. Co musí písemná žádost obsahovat
Jaký bude postup povinného subjektu
Co když povinný subjekt žádosti nevyhoví
Komu se odvolání posílá
Kdo o odvolání rozhodne
|
10. Příjem žádostí a dalších podání |
Pravidla potvrzování doručení datových zpráv: Doručení datové zprávy se odesilateli potvrzuje, pokud je možné z přijaté datové zprávy zjistit elektronickou adresu odesilatele. Součástí zprávy o potvrzení je: - zaručený elektronický podpis oprávněného zaměstnance obce Pokud potvrzení doručení datové zprávy nedojde, zpráva nebyla doručena. Požadavky na elektronická podání: Z podání musí být jasně zřejmé, pro kterou obec popř. osobu je toto určeno. Pravidla potvrzování doručení datových zpráv: (max. doba uplynutí od doručení zprávy do odeslání potvrzení) Přijaté elektronické podání následně projde předepsanými kontrolami, např. z hlediska své čitelnosti, přítomnosti elektronického podpisu, přítomnosti viru, atd. O doručení podání na elektronickou podatelnu tato vyrozumí odesilatele emailovou zprávou (potvrzením) o přijetí podání. Do této zprávy pak budou vypsány identifikační údaje podání, její součástí bude též elektronický podpis zaměstnance podatelny a časový údaj kdy byla datová zpráva doručena. Maximální doba pro odeslání potvrzení o doručení zprávy elektronické podatelně je v pracovních dnech do 24 hodin. Ve dnech pracovního volna a pracovního klidu počíná čas pro odeslání potvrzení o doručení datové zprávy elektronické podatelně běžet následující pracovní den po dni pracovního volna či pracovního klidu. Neprojde-li podání některou z výše uvedených kontrol, nebude podatelnou přijato a v potvrzení pak bude uveden tento konkrétní důvod nepřijetí. Pokud potvrzení o doručení datové zprávy odesílateli nebude doručeno ve výše uvedeném čase, nebyla zpráva elektronické podatelně doručena.
Adresa pro fyzické doručování nosičů s elektronickou formou podání:
Formáty datových zpráv (formát přílohy e-mailu): Postup v případě zjištění výskytu škodlivého kódu u přijaté datové zprávy: Datová zpráva, u které byl zjištěn škodlivý kód, není zpracovávána. Pokud z přijaté datové zprávy lze zjistit elektronickou adresu odesilatele, je na tuto adresu zaslán informativní email se zprávou, že doručená zpráva obsahovala virus, a proto není považována za řádně doručenou. Elektronická podatelna je u obce zřízena za účelem možnosti přijímat a odesílat datové zprávy při korespondenci s občany nebo organizacemi České republiky, které za použití zaručeného elektronického podpisu požívají stejnou právní kvalifikaci, jako dokumenty v listinné formě, jež obsahují notářsky ověřený/é podpis/y. Elektronická podatelna obce je určena pro příjem elektronických podání od občanů ČR a organizací ČR ve smyslu nařízení vlády č. 495/2004 Sb., kterým se provádí zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých zákonů a vyhlášky č. 496/2004 Sb. o elektronických podatelnách. Není určena pro reklamní a nabídkové činnosti firem a jednotlivců. |
11. Opravné prostředky |
Co když orgán žádosti nevyhoví Odvolání · Proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat odvolání, a to nejpozději do 15 dnů od jeho doručení. · Odvolání se podává u orgánu, který vydal rozhodnutí o odmítnutí žádosti. · O odvolání rozhoduje orgán, který je nejblíže nadřízeným tomu orgánu, který rozhodnutí vydal nebo měl vydat. · Ten, kdo o odvolání rozhoduje, tak musí učinit ve lhůtě do 15 dnů od předložení odvolání povinným subjektem. · Proti rozhodnutí odvolacího orgánu se již nelze odvolat. Lze však podat návrh na přezkoumání takového rozhodnutí u příslušného soudu. Stížnost · Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace (dále jen "stížnost") může podat žadatel,
Pozn. Pro podání opravného prostředku není vytvořen žádný formulář. Opravný prostředek lze buď podat písemně, nebo ústně do protokolu. Z podání musí být zřejmé, kdo jej činí a proti jakému rozhodnutí je podání učiněno. |
12. Formuláře |
|
13. Popisy postupů – návody pro řešení životní situace |
|
14. Předpisy |
- |
14.1 Nejdůležitější používané předpisy |
Přehled předpisů, podle nichž obecní úřad ve věci poskytování informací rozhoduje
|
14.2 Vydané právní předpisy |
Obec Struhařov vydává mj. obecně závazné vyhlášky, které mají povahu právních předpisů. Vznikem a účinky se tyto právní akty odlišují. Jedná se o statutární předpisy (statuty), vnitřní předpisy (interní instrukce, směrnice, pokyny), veřejné vyhlášky a jiná opatření. |
15. Úhrady za poskytování informací |
- |
15. 1 Sazebník úhrad za poskytování informací |
Obecní úřad je oprávněn požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady nebo zálohy. |
15.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací |
Žadatel může podat na postup při vyřizování žádosti o informaci stížnost, pokud nesouhlasí s výší úhrady sdělené žadateli písemně povinným subjektem před podáním informace nebo nesouhlasí s výší odměny za oprávnění užít informaci na základě licenční smlouvy. Stížnost lze podat písemně nebo ústně, a to u povinného subjektu. O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán. V současné době nejsou vydána žádná usnesení nadřízeného orgánu týkajících se těchto stížností. |
16. Licenční smlouvy |
- |
16. 1 Vzory licenčních smluv |
Vzor licenční smlouvy dle § 14 a zákona č. 106/1999Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů |
16. 2 Výhradní licence |
V současné době nejsou pro obec poskytnuty žádné výhradní licence podle § 14a odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů. |
17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb. |