Interní směrnice č. 2/2011
- Podrobnosti
- Kategorie: Směrnice (Struhařov)
- Zveřejněno: 6. 3. 2017 10:16
- Napsal Struharov
- Zobrazeno: 2352
žádosti o informace
Interní směrnice č. 2/2011
žádosti o informace
Interní směrnice č. 2/2011
sazebník úhrad za poskytování informací
Interní směrnice č. 3/2011
Adresa pro elektronickou podatelnu:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Pravidla potvrzování doručení datových zpráv:
Doručení datové zprávy se odesilateli potvrzuje, pokud je možné z přijaté datové zprávy zjistit elektronickou adresu odesilatele. Součástí zprávy o potvrzení je:
- zaručený elektronický podpis oprávněného zaměstnance obce
- datum a čas, kdy byla datová zpráva doručena
Pokud potvrzení doručení datové zprávy nedojde, zpráva nebyla doručena.
Požadavky na elektronická podání:
Z podání musí být jasně zřejmé pro kterou obec popř. osobu je toto určeno.
Při použití jiných formátů nemusí být elektronická podatelna způsobilá takové podání přijmout.
Jednou e-mailovou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání.
Pokud součástí jednoho podání je více elektronických dokumentů, musí být zřejmé, který dokument je vlastním podáním a které dokumenty jsou dalšími elektronickými přílohami tohoto podání.
Pravidla potvrzování doručení datových zpráv: (max. doba uplynutí od doručení zprávy do odeslání potvrzení)
Přijaté elektronické podání následně projde předepsanými kontrolami, např. z hlediska své čitelnosti, přítomnosti elektronického podpisu, přítomnosti viru, atd. O doručení podání na elektronickou podatelnu tato vyrozumí odesilatele emailovou zprávou (potvrzením) o přijetí podání. Do této zprávy pak budou vypsány identifikační údaje podání, její součástí bude též elektronický podpis zaměstnance podatelny a časový údaj kdy byla datová zpráva doručena. Maximální doba pro odeslání potvrzení o doručení zprávy elektronické podatelně je v pracovních dnech do 24 hodin. Ve dnech pracovního volna a pracovního klidu počíná čas pro odeslání potvrzení o doručení datové zprávy elektronické podatelně běžet následující pracovní den po dni pracovního volna či pracovního klidu.
Neprojde-li podání některou z výše uvedených kontrol, nebude podatelnou přijato a v potvrzení pak bude uveden tento konkrétní důvod nepřijetí.
Pokud potvrzení o doručení datové zprávy odesílateli nebude doručeno ve výše uvedeném čase, nebyla zpráva elektronické podatelně doručena.
Adresa pro fyzické doručování nosičů s elektronickou formou podání:
1. Na technickém nosiči dat (disketa 1,44 MB, CD). Nosič můžete doručit do podatelny obce Struhařov, Struhařov 75, 256 01 Benešov, a to v pondělí 9,00-11,00 a 15,00-17,00, ve středu 9,00-11,00 a ve čtvrtek 9,00-11,00 a 13,00-15,00.
2. Prostřednictvím e-mailové zprávy i nepodepsané elektronickým podpisem, odeslané na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. .
Formáty datových zpráv (formát přílohy e-mailu):
*.TXT (prostý text)
*.RTF (dokument v textovém standardu RTF)
*.DOC (WORD)
*.WPD (602 TEXT)
*.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat Reader®)
Postup v případě zjištění výskytu škodlivého kódu u přijaté datové zprávy:
Datová zpráva, u které byl zjištěn škodlivý kód, není zpracovávána. Pokud z přijaté datové zprávy lze zjistit elektronickou adresu odesilatele, je na tuto adresu zaslán informativní email se zprávou, že doručená zpráva obsahovala virus, a proto není považována za řádně doručenou.
Elektronická podatelna je u obce zřízena za účelem možnosti přijímat a odesílat datové zprávy při korespondenci s občany nebo organizacemi České republiky, které za použití zaručeného elektronického podpisu požívají stejnou právní kvalifikaci, jako dokumenty v listinné formě, jež obsahují notářsky ověřený/é podpis/y.
Elektronická podatelna obce je určena pro příjem elektronických podání od občanů ČR a organizací ČR ve smyslu nařízení vlády č. 495/2004 Sb., kterým se provádí zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých zákonů a vyhlášky č. 496/2004 Sb. o elektronických podatelnách.
Není určena pro reklamní a nabídkové činnosti firem a jednotlivců.
2024-BEZHOTOVOSTNÍ_PLATBY_OBCI_STRUHAROV.pdf
Obecní úřad oznamuje občanům, že poplatky za odpad na rok 2024, se budou moci hradit v úředních hodinách po 8. lednu 2024. Poplatky lze hradit i bezhotovostně. Děkujeme za pochopení.
lokality Z.SK.23 a Z.SK.24
00a_Zm1_ÚP_Struhařov_TEXT_výrok_vyd.pdf
00b_Zm1_ÚP_Struhařov_TEXT_odůvodnění_vyd.pdf
00c_Zm1_ÚP_Struhařov_TEXT_příloha_odůvodnění_vyd.pdf
01_Zm1_ÚP_Struhařov_výkres_základního_členění_vyd.pdf
02_Zm1_ÚP_Struhařov_hlavní_výkres_vyd.pdf
03_Zm1_ÚP_Struhařov_výkres_VI_vyd.pdf
04_Zm1_ÚP_Struhařov_výkres_VPS_vyd.pdf
05_Zm1_ÚP_Struhařov_koordinační_výkres_vyd.pdf
00a_Zm1_ÚP_Struhařov_TEXT_výrok_po_SEA.pdf
00b_Zm1_ÚP_Struhařov_TEXT_odůvodnění_po_SEA.pdf
00c_Zm1_ÚP_Struhařov_TEXT_příloha_odůvodnění_po_SEA.pdf
01_Zm1_ÚP_Struhařov_výkres_základního_členění_po_SEA.pdf
02_Zm1_ÚP_Struhařov_hlavní_výkres_po_SEA.pdf
03_Zm1_ÚP_Struhařov_výkres_VI_po_SEA.pdf
04_Zm1_ÚP_Struhařov_výkres_VPS_po_SEA.pdf
05_Zm1_ÚP_Struhařov_koordinační_výkres_po_SEA-komprimovaný.pdf
06_Zm1_ÚP_Struhařov_výkres_širších_vztahů_po_SEA-compressed.pdf
00a_UP Struharov_vyrok_fin. podoba_rijen 2017.pdf
00b_UP Struharov_oduvodneni_fin. podoba_rijen 2017.pdf
N1_UP Struharov_vykres zakladniho cleneni.pdf
N2_UP Struharov_hlavni vykres.pdf
N3_UP Struharov_vykres koncepce VI.pdf
N4_UP Struharov_vykres VPS_VPO.pdf
O1_UP Struharov_koordinacni vykres.pdf
O2_UP Struharov_vykres sirsich vztahu.pdf