- Podrobnosti
- Zveřejněno: 20. 10. 2017 19:07
Třebešice
Rozpočtový výhled na rok 2017 a 2018
- Podrobnosti
- Zveřejněno: 31. 12. 2015 19:47
Schválený rozpočet 2017 po technické úpravě
- Podrobnosti
- Zveřejněno: 8. 3. 2017 10:00
Schválení rozpočet po technické úpravě na rok 2017
Rozpočtové opatření č. 1/2017
Rozpočtové opatření č. 2/2017
Rozpočtové opatření č. 3/2017
Rozpočtové opatření č. 4/2017
Rozpočtové opatření č. 5/2017
Rozpočet obce Třebešice na rok 2016
- Podrobnosti
- Zveřejněno: 31. 12. 2015 17:27
Rozpočet obce Třebešice na rok 2013
- Podrobnosti
- Zveřejněno: 13. 12. 2012 17:26
Rozpočet obce Třebešice na rok 2012
- Podrobnosti
- Zveřejněno: 5. 1. 2012 17:19
Rozpočet obce Třebešice na rok 2011
- Podrobnosti
- Zveřejněno: 26. 10. 2010 18:18
Rozpočet obce Třebešice na rok 2010
- Podrobnosti
- Zveřejněno: 2. 1. 2010 17:16
Rozpočet obce Třebešice na rok 2009
- Podrobnosti
- Zveřejněno: 1. 10. 2008 15:36
PRÁVNÍ PŘEDPISY OBCE TŘEBEŠICE
- Podrobnosti
- Zveřejněno: 10. 11. 2023 15:06
OZV 3/2024 kterou se vydává požární řád obce
OZV 2/2023 o místním poplatku za užívání veřejného prostranství
OZV 3/2023 o místním poplatku ze vstupného
OZV 4/2023 o místním poplatku z pobytu
OZV 5/2023 o místním poplatku ze psů
OZV 6/2023 o místním poplatku za obecní systém odpadového hospodářství
OZV 2/2021 o stanovení obecního systému odpadového hospodářství
Seznam stanovišť pro soustřeďování komunálního odpadu a složek třídění
OZV 1/2027 kterou se stanoví část společného školského obvodu základní školy
Řád pro pohřebiště v Třebešicích
Pravidla pro samovýrobu a prodej palivového dřeva z obecního lesa
- Podrobnosti
- Zveřejněno: 26. 9. 2016 15:34
V rámci zajištění transparentnosti a rovného přístupu při vyřizování žádostí o palivové dřevo ZO Třebešice ZO na svém zasedání 12.5.2016 schválilo níže uvedená pravidla pro samovýrobu a prodej palivového dřeva z obecního lesa. Obec Třebešice, jako vlastník lesa, umožní zájemcům o dřevo na topení provádět samovýrobu dřeva a odkup zpracovaného dřeva za stanovených podmínek.
Samovýrobou se rozumí, že zájemce si sám vyrobí (vytěží), přiblíží a odveze dřevo, které mu určí správce lesa po domluvě se starostkou (nebo pověřeným zástupcem). Veškeré práce provádí na vlastní náklady a na vlastní nebezpečí. Účelem samovýroby je zpracovat méně hodnotné dřevo např. v probírkách, mladých lesních porostech do 40 let, vývraty, zlomy, souše, stromy napadené kůrovcem, ….
Samovýroba dřeva není nároková a je zadávána pouze tehdy, když dřevo této kvality bude v lese k dispozici. Zájemci však mj. nesmí jakýmkoli způsobem ohrozit stav lesa, poškozovat cesty nebo stromy, rušit zvěř nebo ptactvo při hnízdění a kladení mláďat, v době zvýšeného lovu vysoké a černé zvěře. Samovýroba je prováděna celoročně.
Samovýrobou rozumíme těžbu dřeva ponechaného tomu, kdo dřevo vytěží zcela, nebo zčásti, za stanovenou úplatu.
Samovýrobce je fyzická osoba starší 18 let s trvalým pobytem v obci Třebešice nebo vlastní v k.ú. Třebešice nemovitost.
Samovýroba slouží pro zásobování obyvatelstva především palivovým dřívím a provádí se v souladu s pravidly pro povolování těchto těžeb.
O samovýrobu palivového dříví je nutno požádat pouze a jen výhradně na Obecním úřadě obce Třebešice.
I. OBECNÉ INFORMACE
1) Pro zájemce o samovýrobu palivového dřeva je na úřadě obce zřízen pořadník.
2) Do pořadníku je zařazen každý občan, na základě podání písemné žádosti (žádost obdrží na obecním úřadu).
3) Obec tuto žádost zaregistruje, opatří datem převzetí, pořadovým číslem/rok a zařadí do pořadníku nevyřízených žádostí. Pořadí určuje datum podání písemné žádosti.
4) Na základě žádosti a podle pořadového čísla nabídne obecní úřad zájemci místo a druh porostu, ve kterém lze samovýrobu palivového dřeva realizovat.
5) Obecní úřad vydá samovýrobcům „Povolení na samovýrobu dřeva“ (dále jen „Povolení“), které bude obsahovat: jméno a příjmení žadatele, porostní skupinu, počet vyznačených stromů dle dřevin, množství palivového dřeva ke zpracování pro jednotlivé zájemce.
6) Pokud zájemci bude provádět samovýrobu druhá osoba, musí její jméno uvést v žádosti. Tato oprávněná osoba svůj souhlas potvrdí v žádosti svým podpisem. (viz. Zákon č. 289/1995 Sb., lesní zákon, ve znění pozdějších předpisů a vyhlášek).
7) Na jednu žádost bude umožněno žadateli vytěžit maximálně 2 prm (1 prm - jeden prostorový metr) palivového dřeva. V případě většího zájmu ZO určí maximální množství palivového dřeva ke zpracování pro jednotlivé zájemce.
8) Žádosti nelze do pořadníku podávat za každou osobu žijící ve společné domácnosti (jedna domácnost = jedna žádost).
9) Přednost v pořadníku dostane žadatel, jehož požadavek nebyl vyřízen v minulém roce.
10) Pořadník přechází z jednoho roku do dalšího roku.
II. ORGANIZACE SAMOVÝROBY PALIVOVÉHO DŘÍVÍ
1) Samovýrobce při provádění samovýroby zodpovídá za dodržování obecně platných předpisů BOZP, požární ochrany a ochrany životního prostředí, dodržování zadaného bezpečného technologického postupu, odbornou a zdravotní způsobilost svou i osob, které mu pomáhají, používání předepsaných osobních ochranných pracovních pomůcek, dobrý technický stav používaných nástrojů a nářadí, používání biologicky odbouratelných olejů k mazání řetězů motorových pil. Samovýrobce nebude v lese pracovat osamoceně a bude dbát na dodržování bezpečné vzdálenosti při těžbě a přibližování dříví.
2) Samovýrobu palivového dřeva i jeho odvoz lze provádět pouze v množství a na místě uvedeném v „Povolení“, které musí mít samovýrobce při této činnosti u sebe.
3) Je přísně zakázáno vyřezávat cokoliv jiného, než je určeno v „Povolení“.
4) Žádosti o samovýrobu budou jednotlivě projednány úřadem obce, v případě nutnosti i s lesním hospodářem.
5) Po změření dřeva (Čl. III.,odst.6.) vystaví obec doklad na odprodej dřeva. Potvrzení je podklad k úhradě palivového dřeva.
III. POVINNOSTI ŽADATELE PŘI PRÁCI V LESE
1) Samovýrobu palivového dřeva musí žadatel provádět na vyznačených stromech určených k samovýrobě odborným lesním hospodářem.
2) Mimo vytyčený dílec a vyznačených stromů nesmí těžit.
3) V prostoru samovýroby musí provést úklid jak větví, tak nepořádku, který případně způsobil (odpadky, pet lahve, apod.).
4) Dokončit práce v dohodnutém termínu.
5) Oznámit pověřenému zástupci obce, který je uveden v povolení, ukončení prací.
6) Dřevo bude srovnáno do měřitelných hrání v lese a jeho odvoz z lesa lze provést po změření odborným lesním hospodářem nebo pověřeným zástupcem obce. Měření je v jednotce prostorový metr = 1 pm.
7) Zajistit si včasný odvoz vytěženého dřeva.
8) Odvoz vytěženého dřeva je nutné provádět v takové době, aby nedocházelo k poškozování lesních cest a znečišťování místních i státních komunikací.
IV. STANOVENÁ CENA A PLATBA ZA PALIVOVÉ DŘEVO
1) Cena za samovýrobu palivového dřeva je stanovena na 100 Kč za 1 pm.
2) Ceník za palivové dřevo získané samovýrobou na kalendářní rok se může každoročně upravovat.
3) Platba za dřevo bude provedena do 7 dnů od ukončení samovýroby a přeměřením dřeva zástupcem na obecním úřadu Třebešice.
V. VYŘAZENÍ Z POŘADNÍKU
1) Vyřazen bude zájemce, který má vůči obci neuhrazené pohledávky, porušil pravidla samovýroby, úmyslně poškodil nebo znehodnotil majetek obce.
2) Vyřazení z pořadníku je na dobu 2 let.
VI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
2) Požadované množství dřeva je přímo odvislé od množství vhodného dřeva k samovýrobě v lese v daném roce.
3) Práce v lesích při samovýrobě dřeva koná samovýrobce na vlastní nebezpečí.
4) Porušení výše uvedených pravidel samovýroby se bude trestat vykázáním z lesa bez nároku na náhradu za vytěžené dřevo a pokutou.
5) Samovýroba dřeva bez platného povolení bude považována za škodu (krádež) obecního majetku a předána k řešení Policii ČR.
Změny, doplňky či vydání nové směrnice pravidla pro samovýrobu a prodej palivového dřeva z obecního lesa podléhá schválení zastupitelstvem obce.
Směrnice pravidla pro samovýrobu a prodej palivového dřeva z obecního lesa zpracovala Hana Moravcová, starostka obce dne 26.9.2016.
Tato směrnice pravidla pro samovýrobu a prodej palivového dřeva z obecního lesa byla projednána a schválena ZO Třebešice dne 26.9.2016 a nabývá účinnosti dnem 26.9.2016.
otisk úředního razítka
Václav Khek Hana Moravcová
místostarosta starostka
Jednací řád Zastupitelstva obce Třebešice
- Podrobnosti
- Zveřejněno: 26. 9. 2016 14:03
Zastupitelstvo obce Třebešice se usneslo podle ust. § 96 zákona č.128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“), na tomto svém jednacím řádu.
Jednací řád zastupitelstva obce upravuje přípravu, svolání a průběh jednání zastupitelstva obce, způsob jeho usnášení a kontrolu plnění jím přijatých usnesení, jakož i další otázky související s organizací a vlastním průběhem jednání zastupitelstva obce.
O otázkách neupravených tímto jednacím řádem, popř. o dalších zásadách svého jednání rozhoduje zastupitelstvo obce v souladu se zákony.
1) ZASEDÁNÍ OZ svolává a řídí (předsedá) starostka obce v souladu se zněním §103 odst. 5 zák. č.128/2000 Sb. V případě nepřítomnosti starostky plní úkoly stanovené tímto jednacím řádem místostarosta/tka obce. Starostka je povinna svolat zasedání ZO požádá-li o to alespoň jedna třetina členů ZO nebo hejtman kraje. V tomto případě se zasedání zastupitelstva obce musí konat nejpozději do 21 dnů ode dne, kdy byla žádost doručena OÚ. Nesvolá-li starostka zasedání zastupitelstva obce učiní tak místostarosta, popřípadě jiný člen zastupitelstva obce.
2) ZO ROZHODUJE o všech otázkách uvedených v § 84 a § 85 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, v platném znění. Rozhodovat o zadávání zakázek resp. koupi a prodeji movitého majetku ve prospěch obce se svěřuje starostce obce do výše 80 tis. Kč bez DPH, u stavebních prací 100 tis. Kč bez DPH.
3) PRO ZASTUPITELE plyne povinnost se zasedání účastnit dle znění § 83 odst. 1 zákona s tím, že má právo využít § 83 odst. 2 a jeho rámec tak, jak je v ustanovení uvedeno.
4) Z JEDNÁNÍ ZO je možné neúčast omluvit, pokud budou sděleny starostce nebo místostarostovi její důvody. Neúčast lze nahlásit osobně nebo telefonicky nejpozději však před zahájením zasedání.
5) ÚČAST, případně neúčast omluvená či neomluvená je vždy zaprotokolována v zápisech jednotlivých zasedání orgánu obce.
6) ČETNOST ZASEDÁNÍ:
- a) ZO se schází podle potřeby, nejméně však jedenkrát za tři měsíce se začátkem v 19,30 h (případně v jiný čas dle okolností),
- b) mimořádná - dle naléhavosti a nutnosti.
7) ZPŮSOB SVOLÁVÁNÍ ZASEDÁNÍ:
- a) písemným oznámením na ÚD a EÚD,
- b) telefonickým, elektronickou poštou, prostřednictvím Facebooku nebo ústním sdělením termínu v případě mimořádných zasedání svolaných z mimořádných důvodů, nejméně však čtyři dny před vlastním zasedáním tj. nejpozději v pondělí v týdnu kdy se zasedání koná.
8) SDĚLOVÁNÍ PROGRAMU ZASEDÁNÍ OZ v souladu se zákonem o svobodném přístupu k informacím dle zákona č.106/1999 Sb.,:
- a) na ÚD v obci Třebešice, nejpozději sedm dní před zasedáním,
- b) na EÚD www.obectrebesice.cz s odkazem „úřední deska“,
- c) interně - pouze ZO el. poštou na osobní e-mailové adresy, sms zprávou nebo prostřednictvím Facebooku.
9) ZASEDÁNÍ JSOU VŽDY VEŘEJNÁ v souladu s obecním zřízením a zákonem o svobodném přístupu k informacím.
Místo konání: - pro standardní zasedání kancelář v budově OÚ v Třebešice,
- pro „veřejné schůze“ sál v 1.patře v budově OÚ
10) PRAVIDLA VLASTNÍHO PRŮBĚHU JEDNÁNÍ:
- a) zasedání zastupitelstva zpravidla řídí starostka obce nebo jím pověřený člen zastupitelstva,
- b) předsedající dbá na to, aby jednání ZO mělo pracovní charakter a věcný průběh, řídí hlasování, zajišťuje a vyhlašuje jeho výsledek, ukončuje a přerušuje zasedání,
- c) na počátku zasedání předsedající určí zapisovatele a dva ověřovatele zápisu
- stabilně je za účelem provedení zápisu ze zasedání OZ v Třebešicích určen člen ZO nebo starostka obce.
- v případě nepřítomnosti pověřeného člena ZO nebo starostky je vybrán zapisovatel předsedajícím z přítomných členů.
- d) právo vystoupit v diskusi má občan obce, který dosáhl věku 18 let nebo fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let a vlastní na území obce nemovitost a čestný občan obce (dále jen „občan“).
- e) diskusní příspěvky občanů se řídí pořadím přihlášení se do diskuse. Občan vyčká výzvy předsedajícího.
- f) doba diskusního vystoupení se omezuje na pět minut, předsedající je oprávněn přerušit diskusní příspěvek občana i před uplynutím této doby pokud se občan podstatným způsobem odchýlí od tématu.
- g) k připuštění dalších příspěvků téhož občana ke stejnému bodu je třeba souhlasu ZO.
- h) požádá-li na zasedání ZO o slovo člen vlády nebo jím určený zástupce, senátor, poslanec nebo zástupce orgánů kraje, musí mu být uděleno
- i) osoba, která se chystá pořizovat zvukový či obrazový záznam veřejného zasedání je povinna tuto skutečnost předem sdělit předsedající (starostce) a přítomným osobám.
11) MIMOŘÁDNÉ DOPLNĚNÍ PROGRAMU na základě požadavku zastupitelů či předsedů výborů a komisí (předkladatel bodu programu) - využití možnosti předložit bod do jednání:
Pro občany - předložit bod do programu má možnost každý občan obce na základě písemného vznesení podnětu k projednání či na základě písemné žádosti a to vždy s dostatečným předstihem – nejpozději s datem doručení na adresu obce odpovídajícímu pondělí v daném týdnu, kdy se zasedání OZ koná.
Pro zastupitele – předložit bod do programu nejpozději do pondělí v týdnu, kdy se zasedání koná. Mimořádně, v případě naléhavosti se provede změna (začlenění bodu) do programu zasedání v době před schválením programu.
12) SCHVÁLENÍ PROGRAMU - předsedající seznámí zastupitele s návrhem programu zasedání a případnými návrhy na doplnění programu. O programu zasedání rozhodne zastupitelstvo hlasováním, dále předsedající informuje o schopnosti zasedání zastupitelstva se usnášet, program bude obsahovat zejména zásadní záležitosti, které jsou nutné řešit v rámci pravomocí OZ vymezené zákonem a jsou nad rámec kompetencí starostky, místostarosty a pracovníků OÚ nebo v případech, kdy k výkonu kompetencí je potřebné rozhodnutí OZ.
13) VLASTNÍ PROJEDNÁVÁNÍ DLE POSLOUPNOSTI PROGRAMU
- a) pokud člen ZO před zahájením jednání nebo v jeho průběhu sdělí předsedajícímu skutečnosti nasvědčující střetu jeho zájmů s určitou záležitostí projednávanou v programu zasedání, předloží věc zastupitelstvu k rozhodnutí, zda existuje důvod pro vyloučení člena zastupitelstva z projednávání a rozhodování v této záležitosti,
- b) na každém zasedání ZO podává starostka obce zprávu o své činnosti od posledního zasedání zastupitelstva,
- c) úvodní slovo k předkládaným materiálům stručně uvede předkladatel,
- d) následuje rozprava, do které se přihlašují členové zastupitelstva do jejího ukončení zvednutím ruky. Slovo uděluje předsedající v pořadí, ve kterém se o slovo přihlásili, předkladateli udělí slovo během rozpravy, kdykoli o to požádá. Bez ohledu na pořadí musí být přednostně uděleno slovo tomu členovi ZO, který namítá nedodržení jednacího řádu nebo porušení zákona v průběhu jednání, což signalizuje „T“, vytvořenými dlaněmi obou rukou zvednutými nad hlavou, v zájmu plynulého projednávání konkrétního bodu tento jednací řád umožňuje jednotlivým účastněným vznášet připomínky v časově omezené době v trvání pěti minut,
- e) členové zastupitelstva mají právo ve stanoveném bodu programu vznášet ústní dotazy, připomínky a podněty na starostku, na výbory a komise,
- f) rozpravu ukončí předsedající po vyčerpání příspěvků všech přihlášených,
- g) hlasování se provádí veřejně zdvihnutím ruky hlasujícího, předsedající vznese otázku jejímž předmětem je podstata řešené věci: Kdo je pro…? | Kdo je proti…? | Zdržel se někdo hlasování?,
- h) průběh hlasování zapisovatel zaznamená do zápisu,
- i) předsedající prohlásí zasedání ZO za ukončené byl-li program jednání, schválený ZO, vyčerpán, nebo poklesl-li počet přítomných členů pod 50% všech členů ZO nebo z jiných závažných důvodů, zejména nastaly-li skutečnosti, znemožňující nerušené jednání, v těchto případech svolá starostka do 15 dnů náhradní zasedání,
- j) nedílnou součástí každého zápisu ze zasedání je písemné vyhotovení Usnesení OZ s přiděleným číslem totožným s číslem zápisu, které podepisuje starostka a ověřovatelé zápisu.
- k) usnesení vždy obsahuje věcné zaznamenání faktů o nichž OZ rozhodlo, které schválilo, které bere na vědomí.
14) ZÁVĚR ZÁPISU MUSÍ OBSAHOVAT TYTO NÁLEŽITOSTI:
- a) hodinu skončení zasedání,
- b) podpis starostky v případě její nepřítomnosti podpis místostarosty (předsedajícího),
- d) podpisy dvou ověřovatelů zápisu.
15) Každý zápis se stává součástí složky Zápisy ze zasedání OZ. Archiv je vedený OÚ.
16) Zveřejňování na ÚD se provádí Usnesením ZO.
17) Vyvěšení na EÚD se provádí uvedením Usnesením ZO v el. podobě bez náležitých podpisů a razítka a má váhu originálu do složky http://www.obectrebesice.cz/obecni-urad a uvedením Zápisu ze zasedání ZO v el. podobě bez náležitých podpisů a razítka a má váhu originálu do složky http://www.obectrebesice.cz/obecni-urad/zapisy-ze-zasedani-zo/archiv/.
18) OÚ zveřejní Usnesení ZO v zákonné lhůtě do sedmi dnů od zasedání OZ na ÚD i EÚD.
Změny, doplňky či vydání nového jednacího řádu podléhají schválení zastupitelstvem obce.
Tento jednací řád byl projednán a schválen ZO Třebešice dne 26.9.2016 a nabývá účinnosti dnem 26.9.2016.
otisk úředního razítka
Václav Khek Hana Moravcová
místostarosta starostka
Směrnice o postupech při zadávání veřejné zakázky
- Podrobnosti
- Zveřejněno: 26. 9. 2016 14:00
- Dělení zakázky dle předmětu
1) Na dodávky
2) Na stavební práce
3) Na služby
II. Dělení zakázky dle předpokládané hodnoty
|
Veřejné zakázky na dodávky a služby |
Veřejné zakázky na stavební práce |
Nadlimitní veřejná zakázka |
nad finanční limit platného předpisu |
nad finanční limit platného předpisu |
Podlimitní veřejná zakázka |
do finančního limitu platného předpisu |
do finančního limitu dle platného předpisu |
Veřejná zakázka malého rozsahu |
do 2 000 000 Kč |
do 6 000 000 |
Dělení zakázky malého rozsahu (dále ZMR) dle předpokládané ceny
1) VZMR 1. kategorie, jejichž předpokládaná hodnota bez DPH nepřesahuje 200 000 Kč, a v případě stavebních prací nepřesahuje 600 000 Kč.
2) VZMR 2. kategorie, jejichž předpokládaná hodnota bez DPH přesahuje 200 000 Kč, resp. v případě stavebních prací 600 000 Kč a zároveň nepřesahuje 2 000 000 Kč a v případě stavebních prací nepřesahuje 6 000 000 Kč.
III. Postup a požadavky při zadávání zakázky
1) Nadlimitní zakázky - zadávání zakázek bude provedeno dle aktuálního znění zákona o veřejných zakázkách
2) Podlimitní zakázky - zadávání zakázek bude provedeno dle aktuálního znění zákona o veřejných zakázkách
3) Zakázky malého rozsahu
- A) Postup při zadávání ZMR 1. kategorie - zadavatel vyzve osobně nebo písemně dodavatele o předložení nabídky. Nabídky (rozpočty) mohou být pořízeny z internetu či internetových obchodů. Forma nabídek písemná či v elektronické podobě. Efektivnost nabídek bude posouzena zastupitelstvem obce, nebo pověřenou osobou, případně hodnotící komisí. Zveřejnění pomocí úřední desky formou zápisu ze zasedání zastupitelstva nebo samostatně. Lhůta pro předložení nabídek není stanovena.
Minimální požadavky na obsah předložených nabídek:
- identifikační údaje předkladatele nabídky (název, sídlo, IČ),
- rozpočet akce s uvedením konečné ceny (v případě stavebních prací podrobně členěný),
- splnění dalších požadavků pokud bude výzvou stanoveno.
- B) Postup při zadávání ZMR 2. kategorie - zadavatel vyzve osobně nebo písemně dodavatele o předložení nabídky. Pro posouzení efektivnosti nabídky je možné předložit rozpočet získaný z internetu či internetového obchodu. Předložené nabídky mohou být vyhotoveny písemně či v elektronické podobě. Efektivnost nabídek bude posouzena zastupitelstvem obce, pokud není ustanovena zvláštní výběrová komise nebo pověřená osoba. Zveřejnění pomocí úřední desky formou zápisu ze zasedání zastupitelstva, nebo samostatně. Lhůta pro předložení nabídek není stanovena.
Minimální požadavky na obsah předložených nabídek:
- identifikační údaje předkladatele nabídky (název, sídlo, IČ),
- rozpočet akce s uvedením konečné ceny (v případě stavebních prací podrobněji členěný),
- nabídka musí obsahovat splnění základní způsobilosti dle § 74 zákona 134/2016 o zadávání
- veřejných zakázek,
- splnění dalších požadavků pokud bude výzvou stanoveno
Výsledek výběru nejlepší nabídky s odůvodněním bude zveřejněn v zápise ze zasedání zastupitelstva obce nebo v zápise výběrové komise, případně v zápise pověřené osoby, pokud byla ustanovena.
IV. Výjimky z působnosti směrnice
1) Zadávání zakázek v souvislosti s živelnou či jinou pohromou.
2) Zadávání zakázek ve výjimečných předpisech v souvislosti s urychleným řešením nečekané události (např. poruchy, opravy, škody na obecním majetku).
3) Zadávání zakázek podléhajícím pravidlům dotačním fondů.
4) Zadávání zakázek podle § 29 Zákona č. 134/2016 o zadávání veřejných zakázek.
5) Zadávání zakázek do výše 80 tis. Kč bez DPH, u stavebních prací 100 tis. Kč bez DPH, která je v kompetencích starosty (dle Jednacího řádu Zastupitelstva obce Třebešice bod II. ze dne 26.9.2016).
V. Závěrečná ustanovení
1) Zadavatel bude při výběru klást důraz na transparentnost, přiměřenost. Ve vztahu k dodavateli se bude ctít zásada rovného zacházení a zákaz diskriminace. Při výběru bude kladen důraz na efektivitu, hospodárnost a účelnost vynaložených prostředků.
2) Kritériem (pokud není stanoveno jinak) pro výběr zhotovitele či dodavatele bude nejnižší nabídková cena nikoliv však na úkor kvality = Základním hodnotícím kritériem je celková ekonomická výhodnost nabídky.
Změny, doplňky či vydání nové směrnice o postupech při zadávání veřejné zakázky podléhá schválení zastupitelstvem obce.
Tato směrnice o postupech při zadávání veřejné zakázky byla projednána a schválena ZO Třebešice dne 26.9.2016 a nabývá účinnosti dnem 26.9.2016.
otisk úředního razítka
Václav Khek Hana Moravcová
místostarosta starostka
Směrnice - Sazebník úhrad za poskytování informací
- Podrobnosti
- Zveřejněno: 26. 9. 2016 13:54
Směrnice stanoví v souladu s § 5 odst. 1 písm. f) zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění, ve spojení s § 17 tohoto zákona a s nařízením vlády č. 173/2006 Sb., o zásadách stanovení úhrad a licenčních odměn za poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím, a na základě § 102 odst. 3 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), v platném znění, tento sazebník úhrad za poskytování informací (dále jako „sazebník“)
I. Náklady na pořízení kopií
1. Za pořízení jedné černobílé kopie formátu A4:
a) jednostranná ………………………………………… 4,- Kč
b) oboustranná ………………………………………… 5,- Kč
2. Za pořízení jedné barevné kopie formátu A4:
a) jednostranná ……………………………………… 5,- Kč
b) oboustranná ………………………………………… 6,- Kč
3. Za tisk na barevné tiskárně (formát A4, jednostranný)
jedna stránka ………………………………………… 6,- Kč
4. Za poskytnutí kopie v jiném formátu, nebo tisku v jiném formátu nebo barvě bude účtována sazba dle individuální kalkulace.
5. V případě informací obsažených v publikacích a tiskovinách vydávaných obcí se výše úhrady stanový ve výši ceny za příslušný výtisk, poskytuje-li se informace formou prodeje tohoto výtisku.
II. Náklady na opatření technických nosičů dat
1. 1 ks CD …………………………………………………… 20,- Kč
2. 1 ks DVD ………………………………………………… 20,- Kč
3. 1 ks disketa ……………………………………………… 10,- Kč
4. Jiný technický nosič dat …………………………… podle pořizovací ceny
III. Náklady na odeslání informací žadateli
1. Náklady na poštovní služby budou vyčísleny dle ceníku České pošty. Náklady na balné účtovány nebudou.
2. V případě osobního odběru požadovaných informací nebude úhrada nákladů na odeslání informací žadateli uplatňována.
IV. Náklady na mimořádně rozsáhlé vyhledání informací
1. V případě mimořádně rozsáhlého vyhledání informací se stanoví sazba úhrady za každou i započatou hodinu vyhledávání jedním pracovníkem ve výši 200 Kč.
2. Vzniknou-li při mimořádně rozsáhlém vyhledání informací jiné osobní náklady (např. náklady na jízdné), budou tyto účtovány na základě individuální kalkulace.
V. Ostatní ustanovení
1. Celková výše úhrady je dána součtem jednotlivých nákladů spojených s poskytnutím požadovaných informací.
2. Z důvodu hodných zvláštního zřetele může starostka obce od úhrady nákladů zcela nebo zčásti upustit na základě žádosti žadatele.
3. Žadatel může úhradu provést buď v hotovosti v pokladně Obecního úřadu v úředních hodinách, nebo převodem na bankovní účet obce Třebešice.
Změny, doplňky či vydání nové směrnice sazebník úhrad za poskytování informací podléhá schválení zastupitelstvem obce.
Tato směrnice sazebník úhrad za poskytování informací byla projednána a schválena ZO Třebešice dne 26.9.2016 a nabývá účinnosti dnem 26.9.2016.
otisk úředního razítka
Václav Khek Hana Moravcová
místostarosta starostka
Návrh závěrečného účtu obce Třebešice za rok 2023
- Podrobnosti
- Zveřejněno: 7. 6. 2024 21:39
Návrh Závěrečného účtu obce Třebešice za rok 2023vyvěšeno: 07/06/2024
Zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření obce za rok 2023vyvěšeno: 07/06/2024
Výkaz pro hodnocení plnění rozpočtu za rok 2023
Výkaz zisku a ztráty za rok 2023vyvěšeno: 07/06/2024
Rozvaha 2023vyvěšeno: 07/06/2024
Příloha 2023vyvěšeno: 07/06/2024
-
Úřední deska (Třebešice)
- Aktuality (Třebešice)
- Rozpočty (Třebešice)
- Vyhlášky (Třebešice)
- Směrnice (Třebešice)
- Závěrečné účty (Třebešice)
- Povinné údaje (Třebešice)
- Územní plán (Třebešice)
- Dotace (Třebešice)
- Rozvojové dokumenty (Třebešice)
- Kontakty (Třebešice)
- Czech Point (Třebešice)
- Důležité informace (Třebešice)
- Formuláře ke stažení (Třebešice)
-
Zákon č. 106/1999 Sb. (Třebešice)
- Historie (Třebešice)
- SDH (Třebešice)
- Fotogalerie (Třebešice)
- Autobusové spojení do obce (Třebešice)
- Zastupitelé (Třebešice)
- Obecní knihovna (Třebešice)
-
Úřední deska (Třebešice)-archive
Archive category forÚřední deska (Třebešice)
- GDPR (Třebešice)
- Koordinátor sociální práce (Třebešice)