Výzva k podání nabídky - Revitalizace intravilánové zeleně v Petroupimi

 

 

Zadavatel veřejné zakázky

 

Obec Petroupim

            Petroupim 74, 256 01 Benešov

IČ: 00232475

 

 

 

vydává dokument:

 

 

Výzva k podání nabídky a prokázání kvalifikace

a

pokyny pro zpracování nabídky

v souladu se Pravidly pro poskytování dotace z OPŽP

 

 

Název veřejné zakázky:

„Revitalizace intravilánové zeleně v Petroupimi“

Kontaktní osoba

Jméno a příjmení:

MZP Consulting s.r.o.

Miroslav Pokorný, osoba pověřená zadavatelskou činností

 

Telefon / fax:

Miroslav Pokorný, tel.:  602 651 242

Obec Petroupim, tel.:    721 056 853

e-mail / www:

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Datum / evid. číslo:

19.10.2018

 

 

 

  1. Základní informace o veřejné zakázce a zadavateli

 

Veřejná zakázka na služby je zadávána v souladu s ustanovením § 6, § 14, § 27 a § 31  zákona č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen ZVZ), pro zadávací řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu, kdy není povinen zadávat tuto zakázku podle ZVZ. Dále je zadána v souladu Pravidly pro poskytování dotace z OPŽP. Nejedná se o zadávací řízení dle zákona č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách.

 

Projekt je spolufinancován z Národních zdrojů MŽP a z vlastních zdrojů zadavatele.

 


 

 

 

Identifikační údaje o zadavateli:

 

Název zadavatele: Obec Petroupim

Sídlo:                         Petroupim 74, 256 01 Benešov

IČ:                               00232475

telefon:                      721 056 853

Číslo účtu:               94-3511121/0710

 

Osobou oprávněnou k provádění smluvně právních úkonů ve věci předmětné zakázky je:

Jméno a příjmení:    Jiří Černý, starosta obce

Tel.:                      721 056 853

 

Osobou oprávněnou k provádění ostatních úkonů ve věci zadávacího řízení předmětné zakázky je:

Jméno a příjmení:    MZP Consulting s.r.o., Miroslav Pokorný, osoba pověřená

                                                                                            zadavatelskou činností

Tel.:                      602 651 242

e-mail:                   Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

  1. Název a popis veřejné zakázky

 

Předmětem veřejné zakázky je provedení veškerých služeb a prací nutných úplnému provedení zakázky: Revitalizace intravilánové zeleně v Petroupimi, v rozsahu specifikovaném zadávací a projektovou dokumentací, viz.: Příloha č. 2 a Příloha č. 5 k této zadávací dokumentaci.

 

2.1 Specifikace činností předmětu zakázky, předmět zakázky:

 

Tímto se rozumí zejména, že v rámci realizace bude provedeno:

 

Předmětem plnění je kompletní revitalizace veřejné zeleně v intravilánu obce Petroupim. Akce zahrnuje ošetření stávající vegetace-probírky, zdravotní řezy, udržovací řezy atd. s výsadbou nové vegetace v místech, kde aktuálně chybí nebo bude vzhledem ke špatnému zdravotnímu stavu a neperspektivitě odstraněna. Návrh druhového složení vegetace vychází z potenciální přirozené vegetace řešené lokality a výběru regionálních odrůd ovocných stromů, které se v současné době začínají z krajiny vytrácet. Obnoveny budou také trávo-bylinné porosty. Lokálně budou použity pro výsadbu cibuloviny do trávníku – klasické druhy, které odpovídají českému venkovu. Součástí akce je doplnění mobiliáře pro zobytnění prostoru, zbudování opěrné zídky v rámci terénních úprav a navázanými opatřeními jako jsou zpevněné plochy – chodníčky pro pěší.

 

Doprovodná vegetace a extenzivní sady v krajině zajišťují útočiště různým živočišným druhům, přispívají včelařům, vytváří specifické biotopy, příznivě ovlivňují místní mikroklima – mimo jiné také poskytují stín, poslouží jako větrolamy, přispívají k orientaci v krajině. V případě ovocných stromů zajišťují lidem ovoce. Obnovou této vegetace dojde k výraznému zvýšení biodiverzity v oblasti a částečně i k návratu historické krajinné struktury, jak dokládá historický průzkum jednotlivých lokalit. Návrh počítá s ošetřením stávající vegetace-probírky, zdravotní řezy, udržovací řezy atd. a s výsadbou nové vegetace v místech, kde aktuálně chybí nebo bude vzhledem ke špatnému zdravotnímu stavu a neperspektivitě odstraněna. Návrh druhového složení vegetace vychází z potenciální přirozené vegetace řešené lokality a výběru starých regionálních odrůd ovocných stromů, které se v současné době začínají z krajiny vytrácet. Obnoveny budou také travo-bylinné porosty.

Specifické údaje:

Zelené plochy, kde budou realizována opatření – 1707 m2 travobylinných porostů, 14 m2 štěrkového trávníku

Počet vysazených dřevin-64 ks (6 ks ovocných stromů, 58 ks listnatých stromů)

 

Vysazené keře – 132 ks solitérních keřů, 785 půdokryvných keřů

 

 

2.2 Ostatní specifikace:

 

Druh zakázky:                                     služby

 

Klasifikace CPV:

CPV 77300000-3                                   Zahradnické služby

                                                        

Přepokládaná hodnota zakázky                  1 490 000,00 Kč bez DPH

(stanoveno dle ceny v PD)

 

Uchazeč  je  oprávněn  po  zadavateli  požadovat  písemně  dodatečné  informace k  zadávacím  podmínkám.  Písemná  žádost  musí  být  zadavateli  doručena nejpozději  6  pracovních  dnů  a  v  případě  zakázky  malé  hodnoty  nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky je považována za nejvyšší přípustnou a nabídková cena nesmí tuto předpokládanou hodnotu přesáhnout. Pokud ovšem bude celková nabídková cena znít na částku mimořádně nízkou, je zadavatel oprávněn si na uchazeči vyžádat podrobné zdůvodnění dosažení této mimořádně nízké částky založené na objektivních skutečnostech.

 

 

  1. Doba a místo plnění veřejné zakázky

 

3.1 Termín realizace:

 

  • Předpoklad zahájení prací je   11. 2018
  • Termín ukončení prací je 11. 2019

 

3.2 Místem plnění je:

 

Místo plnění veřejné zakázky je v obci Petroupimi, k.ú. Petroupim, parc.č. 2325/7

 

  1. Požadavky na prokázání kvalifikace

 

Zadavatel v rámci výběrového řízení na uvedenou veřejnou zakázku malého rozsahu požaduje a uchazeč (dále také jako dodavatel) je povinen prokázat splnění kvalifikace. Splněním této kvalifikace se rozumí:

 

4.1 Základní způsobilost:

- tyto předpoklady doloží uchazeč ve formě čestného prohlášení – vzor uveden jako Příloha č. 3. – originál podepsaný uchazečem

 

4.2 Profesní způsobilost:

Uchazeč prokáže splnění profesní způsobilosti v následujícím rozsahu:

  1. Uchazeč předloží výpis z obchodního rejstříku či jiné evidence, pokud je v ní zapsán podle zvláštních právních předpisů – která jej opravňuje k provedení předmětu zakázky; (prostá kopie a nesmí být starší jak 90 dní)
  2. Uchazeč předloží doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů (živnostenský zákon, resp. výpis z živnostenského rejstříku případně kopii živnostenského listu apod.) v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky. (prostá kopie a nesmí být starší jak 90 dní)

 

4.3 Ekonomická kvalifikace:

Zadavatel požaduje prokázání ekonomické kvalifikace v následujícím rozsahu:

  1. minimální roční obrat dodavatele nebo obrat dosažený dodavatelem s ohledem na předmět veřejné zakázky dosahuje min 0,9 mil Kč, a to nejdéle za 3 bezprostředně předcházející účetní období

 

4.4. Technická kvalifikace

Zadavatel požaduje prokázání technické kvalifikace v následujícím rozsahu

  1. Uchazeč předloží seznam významných obdobných zakázek realizovaných dodavatelem v posledních 3 letech, z nichž budou 3 díla o jednotlivém finančním rozsahu min. 745 000 Kč bez DPH s ohledem na předmět veřejné zakázky (výsadby v krajině, realizace travnatých ploch). V seznamu bude vždy uveden název a stručný popis předmětu zakázky, její finanční objem, doba plnění a název a kontakt na objednatele.
  2. Uchazeč prokáže, že osoba, která bude provádět odborné arboristické práce splňuje alespoň minimální požadavky na odbornou kvalifikaci a praxi:
  • držitel platného arboristického certifikátu ETW nebo jiného rovnocenného dokladu vydaného v členském státě EU, přičemž tento certifikát musí být v rámci prokázání tohoto kvalifikačního kritéria předložen;
  • praxí min 3 roky v oboru.

Splnění tohoto kritéria technické kvalifikace uchazeč prokáže předložením:

  • profesního životopisu této osoby, který bude vlastnoručně podepsaný a který bude obsahovat minimálně následující údaje:
  • jméno a příjmení;
  • délku a stručnou charakteristiku odborné praxe;
  • popis realizovaných zakázek, včetně vyčíslení jejich finančního objemu a identifikace objednatele, přičemž zadavatel požaduje, aby se osoba podílela na realizaci alespoň 1 obdobné zakázky v oblasti realizace krajinných a zahradních úprav s fin. objemem min 400 tis Kč;
  • platný arboristický certifikát ETW nebo jiný rovnocenný doklad (viz. výše)
  • v případě, že uvedená osoba není zaměstnancem dodavatele (je v pozici poddodavatele), pak musí dodavatel k prokázání splnění kvalifikace doložit smlouvou s touto oprávněnou osobou o výkonu odborných prací na této zakázce.
  • Předpoklady 4.2.- 4.4. budou doloženy formou čestného prohlášení. K uzavření smlouvy s vybraných uchazečem budou požadovány kopie (nebo originály- kde je vyžadován originál) výše uvedených dokladů.

 

Uchazeč, který bude vyzván k uzavření Smlouvy o dílo na plnění veřejné zakázky předloží pojistnou smlouvu o odpovědnosti za škodu ve výši min. 2,0 mil Kč – a to ve formě prosté kopie platné Smlouvy s pojišťovnou. Nesplnění této povinnosti bude považováno za důvod k vyloučení vybraného dodavatele.

 

4.5 Doba prokazování splnění kvalifikace a ostatní informace:

  1. Uchazeč je povinen prokázat splnění kvalifikačních předpokladů ve lhůtě pro podání nabídek.
  2. Kvalifikaci nesplňuje uchazeč, který neposkytl údaje a informace o kvalifikaci ve formě a rozsahu stanoveném zadavatelem, nebo poskytl údaje a informace o kvalifikaci vč. dokladů požadovaných zadavatelem, které jsou neúplné nebo nepravdivé.

 

  1. Požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny – cenová nabídka

 

Nabídková cena prací bude kalkulována při respektování všech podmínek zadávací dokumentace a bude zahrnovat veškeré práce, služby a činnosti vyplývající ze zadávacích podkladů. Uchazeč (dále také jako dodavatel) stanoví nabídkovou cenu za provedení celého předmětu plnění veřejné zakázky včetně materiálu (dále také jako zakázka). Nabídková cena bude stanovena za daný předmět plnění jako cena nejvýše přípustná se započtením veškerých nákladů, rizik, zisku a finančních vlivů (např. inflace); po celou dobu realizace zakázky v souladu s podmínkami uvedenými v zadávací dokumentaci.

 

Požadavky na jednotný způsob doložení nabídkové ceny:

  1. Celková nabídková cena zakázky bude uvedena v Kč bez DPH, vyčíslení DPH a celková cena zakázky včetně DPH. Celková nabídková cena v této skladbě bude uvedena na krycím listu nabídky.
  2. Celková nabídková cena plnění bude v nabídce uvedena jako cena nejvýše přípustná za celý uvedený předpokládaný rozsah prací.
  3. Cenová nabídka bude rekapitulovat náklady na realizaci celého předmětu zakázky v dílčích cenách po jednotlivých ucelených částech (forma položkového rozpočtu). Podkladem pro zpracování cenové nabídky je tato zadávací dokumentace, zejména neoceněný výkaz výměr, který musí být oceněný ve všech jeho položkách nenulovými hodnotami.

 

  1. Platební podmínky

 

  1. Dodavatel bude objednavateli fakturovat provedené práce vždy po vzájemné domluvě, bez ohledu na dokončení ucelené části a to dílčími fakturami (daňovými doklady) na základě objednavatelem odsouhlasených a převzatých prací.
  2. Splatnost účetních dokladů (faktur – daňových dokladů) bude 30 dní ode dne doručení dokladu zadavateli.
  3. Platební podmínky se řídí dle § 2610 občanského zákoníku a následných.
  4. Výše uvedené platební podmínky budou součástí návrhu smlouvy o dílo.

 

  1. Další obchodně smluvní podmínky

 

Podmínky plnění veřejné zakázky:

 

  1. Požadovaná záruka na provedené celé dílo je minimálně 24 měsíců, stím, že zde bude probíhat v rámci projektu rozvojová péče po dobu 3 let, hrazená z projektu.
  2. Zakázka bude realizována v souladu s platnými zákony ČR a ČSN a dle obecně závazných a doporučených předpisů a metodik.
  • Zakázka bude realizována v souladu s Projektovou dokumentací.
  1. Zakázka bude realizována v souladu s aktuálními podmínkami OPŽP.
  2. Práce budou prováděny pravidelně a samostatně, ve stanovených termínech a odsouhlasených zástupci obou stran, přičemž dodavatel ručí za to, že provedené práce odpovídají dané kvalitě prací v souladu platnou legislativou.
  3. Zadavatel si vyhrazuje právo spolupracovat při realizaci díla s dodavatelem a dalšími třetími osobami v rámci výstavby (např.: technický dozor investora, autorský dozor, kontrolní osoby poskytovatele dotace apod.) a dodavatel se pokyny těchto osob bude řídit.
  • Dodavatel povede přehled o prováděných pracích, ve kterém se budou zaznamenávat podstatné skutečnosti (např. konkrétní termíny, požadavky smluvních stran, kontrolní zápisy apod.) jak ze strany dodavatele, tak ze strany objednatele a tyto záznamy musí být podepsány odpovědnými osobami ve stavebním deníku, který bude uložen na stavbě, nebo v budově obecního úřadu.
  • Poplatky za zábor veřejného prostranství a pozemků v majetku jiné osoby než zadavatele, případné překopy komunikací, zařízení staveniště, náklady na energie, náklady na vytýčení stavby a veškerých inženýrských sítí dle podkladů předaných zadavatelem, geodetické práce, veškerou dopravu, skládku, případně mezideponii materiálu, a to i vytěženého, včetně likvidace veškerých odpadů, si zajišťuje zhotovitel na své náklady, které jsou zahrnuty do jeho nabídky.
  1. Zajištění opatření pro zabezpečení bezpečnosti silničního provozu v souvislosti s omezeními spojenými s realizací akce a za osazení případného dočasného dopravního značení, včetně jeho údržby a čištění zodpovídá v průběhu prací dodavatel na své náklady, které jsou zahrnuty do jeho nabídky.
  2. Odstranění odpadu vzniklého při vlastní činnosti (např. likvidace elektroodpadu) je na vlastní náklady dodavatele v souladu s platnými právními předpisy ČR. Zadavatel nezajišťuje odběr, místo k ukládání a využití či zneškodňování odpadu.
  3. Vlastní realizace musí být prováděna takovým způsobem a v takovou dobu, aby docházelo k co možná nejmenšímu ovlivnění okolí stavby (hluk, ovlivnění dopravní situace apod.) a aby neměla nepříznivý dopad na životní prostředí.
  • Dodavatel je povinen vyklidit prostory, kde se dílo provádělo, do předání díla na své náklady a provést úklid včetně likvidace zařízení staveniště. Budovy a pozemky, jejichž úpravy nejsou součástí úprav dle PD, ale budou stavbou dotčeny, je dodavatel povinen uvést po ukončení prací do předchozího stavu.
  • Odstranění vad a nedostatků bude provedeno v dohodnutém a odsouhlaseném termínu a v případě nedohody se považuje termínem pro odstranění termín navržený objednavatelem při oznámení reklamace.
  • Neodstraní-li dodavatel závady v dohodnutém termínu, je stanovena sankce ve výši 1 000,- Kč za každý započatý den do doby splnění a zároveň mu budou přefakturovány práce spojené se zajištěním a odstranění těchto závad třetí osobou.
  1. Sankce za prodlení s termínem nebo dílčími termíny plnění předmětu zakázky odsouhlasenými zástupci smluvních stran při realizaci zakázky ze strany dodavatele je stanovena na 1 000,- Kč za každý započatý den do doby splnění.
  • Zhotovitel na sebe přejímá zodpovědnost za škody způsobené všemi účastníky výstavby na zhotovovaném díle po celou dobu výstavby, tzn. do převzetí díla objednatelem bez vad a nedodělků, stejně tak za škody způsobené důsledku své činnosti zadavateli nebo třetí osobě na majetku, tzn., že v případě jakéhokoliv narušení či poškození majetku (např. vjezdů, plotů, objektů, prostranství, inženýrských sítí, poškození vozidel či budov apod.) zadavatele a třetích osob je zhotovitel povinen bez zbytečného odkladu tuto škodu odstranit na své náklady a není-li to možné, tak finančně uhradit.
  • Dodavatel a objednavatel jsou si povinni poskytnout veškerou potřebnou součinnost, zejména předat si potřebné informace a podklady ve sjednaných termínech, vykonat řádně a včas příslušející úkony, případně poskytne objednavatel zhotoviteli potřebné plné moci.

 

Veškeré podmínky jsou v návrhu Smlouvy o dílo.

 

  1. Požadavek na formální zpracování nabídky

 

Nabídka bude zpracována v českém jazyce v písemné formě, podepsána zástupcem oprávněným za uchazeče jednat. Nabídka bude předložena v 1x v originálním výtisku a 1x v kopii a bude vytištěna nesmazatelnou formou. Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl. V případě rozporu se má za rozhodující originální vyhotovení nabídky.

 

Nabídky musí být podány v uzavřených obálkách opatřených na uzavření přelepkami a razítky uchazeče a zřetelně označených: „Revitalizace intravilánové zeleně v Petroupimi“ neotevírat – nabídka. Na obálce bude dále uvedena adresa, na níž je možné nabídku případně vrátit.

 

Nabídka bude seřazena do těchto oddílů:

  1. Krycí list nabídky

Možno použít přílohu č. 1.

  1. Prokázání kvalifikace

Dle zadávací dokumentace [viz.: bod 4]

  1. Čestná prohlášení– originál podepsaný uchazečem

Možno použít přílohu č. 3.

  1. Podepsaný návrh smlouvy (osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče) – viz. příloha vč. oceněného výkazu výměr

Možno použít přílohu č. 5 a 6.

 

Případné další přílohy a doplnění nabídky (nepovinné).

 

  1. Způsob a kritéria hodnocení nabídek

 

Zadavatel stanovil jako základní hodnotící kritérium pro zadání veřejné zakázky nejnižší nabídkovou cenu bez DPH a dle specifikace uvedeného v bodě 2.1.

 

Hodnotící kritéria:

 

Kritérium                                                     váha v %      poznámka

  1. Nejnižší nabídková cena 100 %          bez DPH

        

  1. Zadávací lhůta

 

Zadávací lhůta, po kterou jsou uchazeči vázáni svou nabídkou na veřejnou zakázku, je 60 dnů ode dne následujícího po skončení lhůty pro podání nabídek.

 

  1. Lhůta a místo pro podání nabídek

 

  1. Lhůta pro podání nabídek je 15 kalendářních dnů. Lhůta počíná běžet dnem následujícím po dni odeslání výzvy k podání nabídek. Nabídky musí být doručeny zadavateli nejpozději do 5. 11. 2018 do 10:00 hodin. Za okamžik převzetí nabídky zadavatelem je považováno převzetí nabídky podatelnou zadavatele.
  2. Místo pro podání nabídek – nabídky mohou uchazeči doručit pouze v písemné a listinné formě:
  • Osobně: v sídle zadavatele Obec Petroupim, Petroupim 74, 256 01 Benešov
  • Poštovní službou: na adresu zadavatele, tak, aby nabídky byly zadavateli doručeny nejpozději do konce lhůty k podání nabídek.
  1. Nabídky podané po uplynutí lhůty pro podání nabídek nebudou otevírány ani hodnoceny.

 

  1. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky a kontaktní osoby

 

Kontaktní osobou ve věcech výběrového řízení je Miroslav Pokorný, pověřený řízením projektu.

 

  1. Uchazeč se seznámí se stavem a podmínkami místa pro realizaci veřejné zakázky před podáním nabídky. Zadavatel doporučuje všem uchazečům navštívit a důkladně si prohlédnout místa realizačních prací a okolí, aby mohli na vlastní odpovědnost posoudit náklady, míru rizika, faktory nezbytné pro vypracování nabídky a podepsání smlouvy na služby. Místo plnění veřejné zakázky je veřejně dostupné. Kontaktní osobou je Jiří Černý, starosta obce Petroupim (( +420 721 056 853), (Miroslav Pokorný, pověřený řízením projektu (( +420 602 651 242, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.).

 

  1. Místo a termín otevírání obálek a hodnocení nabídek

 

  1. Místem otevírání obálek a hodnocení nabídek je kancelář zadavatele, a to sídlo obce Petroupim, Petroupim 74, 256 01 Benešov
  2. Otevírání obálek podaných nabídek je veřejné. Otevírání obálek a hodnocení nabídek proběhne bezprostředně po skončení lhůty pro podání nabídek.

 

  1. Další podmínky a práva zadavatele výběrového řízení na veřejnou zakázku

 

14.1 Podmínky a práva zadavatele:

 

  1. Podmínky, při jejichž splnění je možno smluvně překročit výši nabídkové ceny:
  • pokud zadavatel bude požadovat provedení dodatečných nebo nových prací v rámci zakázky nebo bude požadovat jinou kvalitu a rozsah prací než je uvedeno v zadávací dokumentaci a jejichž rozsah mu nebyl při vypisování soutěže znám,
  • pokud se změní se daňové předpisy upravující sazbu DPH pro zakázku, která je předmětem plnění této veřejné zakázky.
  1. Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
  2. Požaduje-li uchazeč, aby mu byly písemnosti dodávány na jinou adresu, než je sídlo uvedené v oprávnění k podnikání nebo obchodním rejstříku, je povinen tuto adresu, telefon, fax, kontaktní osoby a další identifikační údaje uvést na „titulním listu“ své nabídky. Nebude-li na této adrese doporučená zásilka uchazečem převzata, bude přesto považována za doručenou.
  3. Uchazeč může podat v zadávacím řízení pouze jednu nabídku. Uchazeč, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně poddodavatelem jiného uchazeče v tomtéž zadávacím řízení. Uchazeč, který nepodal nabídku v zadávacím řízení, však může být poddodavatelem více uchazečů v tomtéž zadávacím řízení. Pokud uchazeč podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími uchazeči, nebo podá nabídku a současně je poddodavatelem jiného uchazeče v tomtéž zadávacím řízení, zadavatel všechny nabídky podané takovým dodavatelem samostatně či společně s jinými dodavateli vyřadí.
  4. Objem realizačních činností tvořených poddodavateli mohou tvořit max. 30 %
  5. Dodavatel může prokázat určitou část ekonomické nebo technické kvalifikace nebo profesní způsobilosti s výjimkou výpisu z obchodního rejstříku prostřednictvím jiných osob (poddodavatelů). Dodavatel je v takovém případě povinen zadavateli předložit:
    • výpis z obchodního rejstříku takové jiné osoby nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje;
    • doklady prokazující splnění chybějící části kvalifikace prostřednictvím takové jiné osoby
    • čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti v rozsahu dle § 74 zák. 134/2016 Sb. takovou jinou osobou – možno použít přílohu č. 3 k ZD
    • písemný závazek jiné osoby k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky nebo k poskytnutí věcí, či práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém jiná osoba prokázala kvalifikaci za dodavatele. Má se za to, že tento požadavek je splněn, pokud obsahem písemného závazku jiné osoby je společná a nerozdílná odpovědnost této osoby za plnění veřejné zakázky společně s dodavatelem. Prokazuje-li však dodavatel prostřednictvím jiné osoby referenční zakázky, pak musí písemný závazek obsahovat též závazek, že tato jiná osoba bude vykonávat činnosti, ke kterým se prokazované kritérium vztahuje.
  6. Za správnost a úplnost zadávacích podmínek odpovídá zadavatel. Před přebráním PD zhotovitelem, zhotovitel věnuje potřebnou péči kontrole předložené PD.

 

 

14.2 Zadavatel si dále vyhrazuje právo:

 

  1. Nevracet uchazečům podané nabídky.
  2. Neposkytovat náhradu nákladů, které uchazeč vynaloží na účast v soutěži na veřejnou zakázku.
  3. Upravit rozsah předmětu plnění při realizaci dle výše finančních prostředků, které má zadavatel k dispozici.
  4. Upřesnit zadávací podmínky nebo je změnit, případně zrušit výběrové řízení.
  5. Vyjasnit případně ověřit informace a skutečnosti deklarované uchazečem v jeho nabídce před vyhodnocením a přidělením zakázky.
  6. Vyřadit a nehodnotit nabídku pro její neúplnost či nesplnění podmínek v souladu se zadávací dokumentací.
  7. Zrušit zadávací řízení bez udání důvodů.

 

  1. Přílohy zadávací dokumentace

 

  1. Příloha č. 1 – Vzor formuláře – Titulní list nabídky
  2. Příloha č. 2 – Projektová dokumentace (vypracovala: zodp. projektant Martina Forejtová, název: „Revitalizace intravilánové zeleně v Petroupimi“)
  3. Příloha č. 3 – Vzor č. prohlášení základní způsobilosti
  4. Příloha č. 4 – Závazné podmínky AOPK ČR k registraci akce
  5. Příloha č. 5 – Neoceněný výkaz výměr
  6. Příloha č. 6 – Vzor Smlouvy o dílo

 

 

 

Vypracoval:                                                                     Schválil:

 

MZP Consulting s.r.o.                                                           Obec Petroupim

Miroslav Pokorný,                                                             Jiří Černý, starosta obce

pověřený řízením projektu a zadavatelskou činností                zadavatel a investor

 

 

Webové stránky používají cookies., na web. stránkách běží scripty, které umožní vlastníkovi web. stránek získávat statistická data o uživatelích webu (např. Google Analytics, Facebook Pixel a SKlik). Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací.

  Skrýt tuto informaci