Směrnice č. 4/2017 o veřejných zakázkách
- Podrobnosti
- Kategorie: Směrnice (Bílkovice)
- Zveřejněno: 11. 4. 2017 23:53
- Napsal Bilkovice
- Zobrazeno: 2688
Interní směrnice
č. 4/2017
o postupech při zadávání veřejné zakázky
Obec Bílkovice, Bílkovice 57, 257 26 Divišov, IČ 00232807
Článek 1
Dělení zakázky dle předmětu
- na dodávky
- na stavební práce
- na služby
Článek 2
Dělení zakázky dle předpokládané hodnoty
Veřejné zakázky |
dodávky/služby |
stavební práce |
Nadlimitní veřejná zakázka |
nad finanční limit platného předpisu |
nad finanční limit platného předpisu |
Podlimitní veřejná zakázka |
do finančního limitu platného předpisu |
do finančního limitu dle platného předpisu |
Veřejná zakázka malého rozsahu |
do 2 000 000 Kč |
do 6 000 000 Kč |
Dělení zakázky malého rozsahu (dále ZMR) dle předpokládané hodnoty
- ZMR 1. kategorie, jejichž předpokládaná hodnota bez DPH nepřesahuje 20.000,‑ Kč a v případě stavebních prací nepřesahuje 100.000,- Kč.
- ZMR 2. kategorie, jejichž předpokládaná hodnota bez DPH přesahuje 20.000,‑ Kč, ale nepřesahuje 100 000,- Kč a v případě stavebních prací přesahuje 100.000,- Kč, ale nepřesahuje 600 000,- Kč.
- Zakázka malého rozsahu 3. kategorie, jejíž předpokládaná hodnota bez DPH přesahuje 100.000,‑ Kč, ale nepřesahuje 2.000.000,- Kč, a v případě stavebních prací přesahuje 600.000,- Kč, ale nepřesahuje 6 000 000,- Kč
Článek 3
Postupy a požadavky při zadávání zakázky
- Nadlimitní zakázky: Zadávání zakázek bude provedeno dle aktuálního znění zákona o veřejných zakázkách.
- Podlimitní zakázky: Zadávání zakázek bude provedeno dle aktuálního znění zákona o veřejných zakázkách.
- Zakázky malého rozsahu
- Postup při zadávání zakázek ZMR 1. kategorie
Zadavatel vyzve osobně nebo písemně dodavatele o předložení nabídky. Nabídky (rozpočty) mohou být pořízeny z internetu či internetových obchodů. Forma nabídek písemná či v elektronické podobě. Efektivnost nabídek bude posouzena pověřenou osobou, nebo zastupitelstvem obce, případně hodnotící komisí. Zveřejnění pomocí úřední desky formou zápisu ze zasedání zastupitelstva nebo samostatně. Lhůta pro předložení nabídek není stanovena.
Minimální požadavky na obsah předložených nabídek:
- identifikační údaje předkladatele nabídky (název, sídlo, IČ),
- rozpočet akce s uvedením konečné ceny (v případě stavebních prací podrobně členěný),
- splnění dalších požadavků pokud bude výzvou stanoveno.
- Postup při zadávání zakázek ZMR 2. kategorie
Zadavatel vyzve osobně nebo písemně dodavatele o předložení nabídky. Pro posouzení efektivnosti nabídky je možné předložit rozpočet získaný z internetu či internetového obchodu. Předložené nabídky mohou být vyhotoveny písemně či v elektronické podobě. Efektivnost nabídek bude posouzena zastupitelstvem obce, pokud není ustanovena zvláštní výběrová komise nebo pověřená osoba. Zveřejnění pomocí úřední desky formou zápisu ze zasedání zastupitelstva, nebo samostatně. Lhůta pro předložení nabídek není stanovena.
Minimální požadavky na obsah předložených nabídek:
- identifikační údaje předkladatele nabídky (název, sídlo, IČ),
- rozpočet akce s uvedením konečné ceny (v případě stavebních prací podrobněji členěný),
- splnění dalších požadavků pokud bude výzvou stanoveno.
- c) Postup při zadávání zakázek malého rozsahu 3. kategorie
Zadavatel vyzve osobně nebo písemně minimálně 3 zájemce o předložení nabídky. O výzvě provede zápis. Pro posouzení efektivnosti nabídky je možné předložit rozpočet získaný z internetu či internetového obchodu. Předložené nabídky mohou být vyhotoveny písemně či v elektronické podobě. Efektivnost nabídek bude posouzena zastupitelstvem obce, pokud není ustanovena zvláštní výběrová komise. Zveřejnění pomocí úřední desky formou zápisu ze zasedání zastupitelstva, nebo samostatně. Lhůta pro podání nabídek minimálně 14 dní ode dne odeslání výzvy nebo uveřejnění oznámení.
Minimální požadavky na obsah předložených nabídek:
- identifikační údaje předkladatele nabídky (název, sídlo, IČ),
- rozpočet akce s uvedením konečné ceny (v případě stavebních prací podrobněji členěný),
- nabídka musí obsahovat splnění základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 zákona 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách v platném znění,
- splnění dalších požadavků pokud bude výzvou stanoveno.
Výsledek výběru nejlepší nabídky s odůvodněním bude zveřejněn v zápise ze zasedání zastupitelstva obce nebo v zápise výběrové komise, případně v zápise pověřené osoby, pokud byla ustanovena.
Článek 4
Výjimky z působnosti směrnice
- Zadávání zakázek v souvislosti s živelní či jinou pohromou.
- Zadávání zakázek ve výjimečných případech v souvislosti s urychleným řešením nečekané události (např. poruchy, opravy, škody na obecním majetku).
- Zadávání zakázek podléhajících pravidlům dotačních fondů.
- Zadávání zakázek podle § 29 Zákona č. 134/2016 o zadávání veřejných zakázek.
Článek 5
Závěrečná ustanovení
- Zadavatel bude při výběru klást důraz na transparentnost, přiměřenost. Ve vztahu k dodavateli bude ctít zásadu rovného zacházení a zákaz diskriminace. Při výběru bude kladen důraz na efektivitu, hospodárnost a účelnost vynaložených prostředků.
- Kritériem pro výběr zhotovitele a zadání zakázky bude ekonomická výhodnost nabídky, resp. nejnižší nabídková cena (pokud není stanoveno jinak).
- Směrnice byla schválena OZ dne 11.4.2017
Článek 6
Účinnost
Směrnice nabývá účinnosti dne 11.4.2017.