Všechlapy

Registr oznámení o činnostech, oznámení o majetku a oznámení o příjmech, darech a závazcích dle zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů

K nahlížení do registru v elektronické podobě je nutno získat přístupové jméno a heslo, které se vydává po vyplnění a ověření žádosti.

Informace a pokyny

Zákon č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů ukládá veřejným funkcionářům povinnost podávat příslušnému evidenčnímu orgánu formou čestného prohlášení oznámení o jiných vykonávaných činnostech, oznámení o majetku a oznámení o příjmech, darech a závazcích, která jsou evidenčním orgánem vedena v registru oznámení.

Návod a postupy k vydání uživatelského jména a hesla:
K nahlížení do registru v elektronické podobě je nutno získat přístupové jméno a heslo, které udělí OÚ Všechlapy, Všechlapy 5, 257 26 Divišov – kancelář starosty.
Do registru je možné nahlížet osobně u evidenčního orgánu nebo v elektronické podobě prostřednictvím veřejné datové sítě. Výpisy a opisy evidenční orgán neověřuje a tyto listiny nemají charakter veřejných listin.

Doporučení:
1. Seznámit se s podmínkami vydání uživatelského jména a hesla, viz tato stránka.
2. Každý má právo na základě písemné žádosti bezplatně nahlížet do registru a pořizovat si
z něj opisy a výpisy.
3. Písemná žádost musí obsahovat jméno, příjmení, datum narození, trvalý pobyt a adresu
pro doručování žadatele a údaj o tom, zda žadatel bude do registru nahlížet osobně nebo
v elektronické podobě prostřednictvím veřejné datové sítě.

Žádost lze podat:
a) Osobně u evidenčního orgánu,
b) Prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, nebo
c) Elektronicky pomocí e-podatelny OÚ na e-mailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

4. Na základě podané žádosti bude žadateli přiděleno uživatelské jméno a přístupové heslo.
Přístupové údaje budou žadateli předány podle způsobu podání žádosti s výjimkou žádosti podané podle bodu 3 písm. a). Sdělit třetí osobě uživatelské jméno a přístupové heslo k nahlížení do registru v elektronické podobě prostřednictvím veřejné datové sítě je zakázáno!
5. Zveřejnit lze pouze údaje uvedené v registru, které se týkají veřejného funkcionáře v podmínkách obce se jedná o člena zastupitelstva obce, který je pro výkon funkce dlouhodobě uvolněn a člena zastupitelstva obce, který před svým zvolením do funkce člena zastupitelstva nebyl v pracovním poměru, ale vykonává funkce ve stejném rozsahu jako člen zastupitelstva obce, který je pro výkon funkce dlouhodobě uvolněn.
6. Každý má právo písemně sdělit evidenčnímu orgánu skutečnosti, které nasvědčují nepravdivosti nebo neúplnosti údajů, uvedených v oznámeních evidovaných v registru.
7. Sdělení lze podat též v elektronické podobě prostřednictvím veřejné datové sítě.
8. Každý má právo oznámit orgánu státní správy nebo územní samosprávy svoje podezření, že veřejný funkcionář porušil povinnosti (§ 67 zákona o přestupcích).

Poučení:
Veškeré údaje vedené v registru mohou být použity a dále zpracovávány, pouze za účelem zjištění případného střetu zájmů při výkonu funkce veřejného funkcionáře.
Zpracováním osobních údajů v registru nesmí být dotčena ochrana osobních údajů (zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů).
Sdělit třetí osobě uživatelské jméno a heslo k nahlížení do registru je zakázáno a je přestupkem, za který lze udělit pokutu do výše 50 000 Kč.
Dále je přestupkem používání nebo další zpracování údajů vedených v registru k jinému účelu než ke zjištění případného střetu zájmů při výkonu funkce veřejného funkcionáře.
O každém nahlédnutí do registru se automaticky provede záznam s uvedením data, času a předmětu dotazu, případně požadovaného dokumentu.
Přidělené uživatelské jméno a heslo opravňuje po dobu, na které bylo vystaveno, nahlížet do registru na jeho stránkách z libovolného počítače připojeného k veřejné datové síti.
Evidenční orgán si vyhrazuje právo zrušit či zablokovat uživatelské jméno a heslo pokud má důvodné podezření, že byly porušeny podmínky, za kterých bylo vydáno, zejména pokud bylo sděleno třetí osobě.
Podáním Žádosti o udělení uživatelského jména a hesla žadatel souhlasí se zpracováváním osobních údajů a to na dobu nejméně pět let po ukončení platnosti přiděleného uživatelského jména.


Dokumenty v registru jsou uveřejňovány jako dokumenty PDF. K jejich prohlížení je nutný volně dostupný prohlížeč.


Čestné prohlášení - formulář
Žádost o elektronické nahlédnutí do registru
Nahlížení do registru

Závěrečný účet obce za rok 2013

Závěrečný účet obce za rok 2013

 

Zastupitelstvo obce schválilo rozpočet na rok 2013 dne  10.12.2012              .

                 v  tis. Kč
                                                   Schválený rozpočet                  Rozpočet po změnách                     Skutečnost

Saldo příjmů a výdajů               0,00                             1 975,31                                    2 030,24

 Obec v roce 2013 plánovala vyrovnaný  rozpočet. Skutečné hospodaření obce bylo ke dni 31.12.2013 uzavřeno kladným saldem ve výši  2 030,24 tis.Kč, které bylo navýšeno přijetím dotace na opravu místních komunikací po povodních v závěru. Dotace bude čerpána v roce 2014. 

 

          Přehled základních druhů příjmů a výdajů obce
a o finančních položkách
                                                                                                                                         v tis. Kč
      Schválený rozpočet    Rozpočet po změnách            Skutečnost
Daňové příjmy                 982,50              1 266,53             1 266,19
Nedaňové příjmy                 127,50                 200,35                    199,90
Kapitálové příjmy                     0,00                          0,00                    0,00
Přijaté dotace                     0,00              1 820,80             1 821,02
Příjmy celkem
po konsolidaci              1 110,00              3 287,48             3 286,92
Běžné výdaje                  909,00               1 072,37              1 028,29
Kapitálové výdaje                  201,00                  240,00                 228,57 
Výdaje celkem
po konsolidaci                1 110,00                1 312,37              1 256,87
            Podrobný rozpočet obce v členění rozpočtové skladby je uveden v příloze č. 1
   Výkaz pro hodnocení plnění rozpočtu Fin 2 - 12 M.
        Zastupitelstvo obce schválilo v roce 2013 změnu rozpočtu celkem 3 rozp. opatřeními.             
Lze konstatovat, že poměr mezi rozpočtovými příjmy a výdaji tak, jak byl vyčíslen
ve schváleném rozpočtu nebyl dodržen, neboť došlo k navýšení příjmů a snížení výdajů.

 

Přehled nejvýznamnějších úprav rozpočtu
Příjmy:
položka           v tis. Kč
           1111 navýšení daně ze záv.činnosti                o      74
           1112  snížení daně z příj.fyz.osob                 o      26
           1121 navýšení daně z příj.práv.osob                o       54
           1211 Navýšení daně z přid.hodnoty                o     130
           1511 Navýšení daně z nemovitosti                o       25 
           6310 Navýšení příjmů z divident                o       51 

 

 

Výdaje:
paragraf           v tis. Kč
  
            1032 navýšení – služby -les            o         60
            3314 navýšení – oprava knihovny              o         29
            3326  snížení – nerealizovaná výstavbu kapličky              o       195
            3631  navýšení – veřejné osvětlení - rozšíření              o       118
            3639  navýšení – výstavba kůlny               o       164


Přehled nejvýznamnějších akcí, které se realizovali v roce 2013
paragraf          v tis. Kč
3631 Veřejné osvětlení 113
3639 Výstavba kůlny 117


Přehled dotací, které obec obdržela v roce 2013 a jejich čerpání

položka  skutečnost
v tis. Kč čerpání
v tis. Kč
4111 Volby             23,20          23,20
4116 Dotace na opravu místních komunikací po povodni         1 743,00 Bude čepáno
V roce 2014

 

Přehled finančního majetku, pohledávek a závazků obce

Podrobně je uvedeno v příloze č.2 - Rozvaha Obce  Úč  OÚPO  3 -02

Peněžní prostředky                  v tis. Kč
Celkem - účty                  2 938,89
Základní běžný účet KB                  1 131,49
Záladní běžny účet ČNB                  1 807,40
Pohledávky                       87,96
zálohy provozní (el.energie, tisk )                       71,91
pohledávky za rozpočtové příjmy                         5,63
z toho : neuhrazené faktury                         5,63
             Náklady příštích období                       10,42
Závazky                 1 838,54
Daň z příjmů                      23,18
krátkodobé závazky                        8,44
dohadné účty pasivní                      63,92
Záloha dotace na opravu místní komunikace                  1 743,00     

 

 

 
 
III. Vyhodnocení spolupráce mezi obcemi

 Obec je členem 2 svazků obcí.

 Benebus - který byl založen za účelem financování ostatní dopravní obslužnosti.
Příspěvek obce na činnost svazku činil v roce 2013 částku 15,79  tis.Kč. Jiný majetek obec do svazku nevložila.

 Chopos - v roce 2013 obec poskytla svazku  členský příspěvek ve výši 22,50 tis. Kč
a investiční příspěvek na stavbu rozhledny Špulka ve výši 20,00 tis. Kč.


IV. Přezkoumání hospodaření obce za rok 2013

 Obec na základě zákona o obcích požádala o provedení přezkoumání hospodaření
Středočeský kraj
Krajský úřad - odbor kontroly 
Zborovská 11, Praha 5.
 Při přezkoumání hospodaření byly zjištěny tyto chyby a nedostatky:

Přezkoumání hospodaření uzavřel krajský úřad s následujícím závěrem:

Nebyly zjištěny chyby a nedostatky, kromě chyb a nedostatků zjištěných
při dílčím přezkoumání, které již byly napraveny.
( § 10 odst. 3 písm. c) zákona č. 420/2004 Sb.)

Podrobně je uvedeno v příloze č.3 – Zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření obce

V. Závěr

 Závěrem lze konstatovat, že obec v roce 2013 hospodařila v souladu se schváleným
rozpočtem, resp. v souladu s rozpočtem, jehož změny schválilo v průběhu roku zastupitelstvo obce.
Při přezkoumání hospodaření obce nebyly zjištěny chyby a nedostatky. Z uvedeného důvodu lze s hospodařením obce ve smyslu § 17 odst. 7 zákona 250/2000 Sb., v platném znění, za rok 2013 souhlasit bez výhrad.
Přílohy 1-3 k závěrečnému účtu jsou k dispozici k nahlédnutí na obecním úřadě.

 Připomínky k závěrečnému účtu mohou občané uplatnit písemně nejpozději do 16.5.2014  nebo ústně na jednání zastupitelstva obce dne 18.5.2014

Ve  Všechlapech    dne 28.4.2014

Zpracovala: Kofroňová Jana

 

                                    
Luboš Kuneš    starosta obce

Závěrečný účet obce za rok 2012

Závěrečný účet obce za rok 2012

 

Zastupitelstvo obce schválilo rozpočet na rok 2012 dne    19.12.2011              .

                 v  tis. Kč
                                                   Schválený rozpočet                  Rozpočet po změnách                     Skutečnost

Saldo příjmů a výdajů               107,63                             498,65                                    521,35

 Obec v roce 2012 plánovala přebytkový  rozpočet.Skutečné hospodaření obce bylo ke dni 31.12.2012 uzavřeno kladným saldem ve výši 521,35 tis.Kč. 

 

          Přehled základních druhů příjmů a výdajů obce
a o finančních položkách
                                                                                                                                         v tis. Kč
      Schválený rozpočet    Rozpočet po změnách            Skutečnost
Daňové příjmy                 869,00              1 171,52             1 171,51
Nedaňové příjmy                 179,00                 113,38                    114,48
Kapitálové příjmy                     0,00                        25,20                  25,20
Přijaté dotace                     0,00                   79,92                  79,92
Příjmy celkem
po konsolidaci              1 048,00              1 390,02             1 391,11
Běžné výdaje                  890,37                  890,37                 868,76
Kapitálové výdaje                    50,00                      1,00                     1,00 
Výdaje celkem
po konsolidaci                  940,37                  891,37                 869,76
            Podrobný rozpočet obce v členění rozpočtové skladby je uveden v příloze č. 1
   Výkaz pro hodnocení plnění rozpočtu Fin 2 - 12 M.
        Zastupitelstvo obce schválilo v roce 2012 změnu rozpočtu celkem 2 rozp. opatřeními.             
Lze konstatovat, že poměr mezi rozpočtovými příjmy a výdaji tak, jak byl vyčíslen
ve schváleném rozpočtu nebyl dodržen, neboť došlo k navýšení příjmů a snížení výdajů.

 

Přehled nejvýznamnějších úprav rozpočtu
Příjmy:
položka           v tis. Kč
           1111 navýšení daně ze záv.činnosti                o      42
           1112  navýšení daně z příj.fyz.osob                 o      10
           1121 navýšení daně z příj.práv.osob                o       39
           1211 Navýšení daně z přid.hodnoty                o       31
           1511 Navýšení daně z nemovitosti                o     136 
           2211 snížení příjmů za prodej dřeva                o    -128 

 

 

Výdaje:
paragraf           v tis. Kč
  
            1032 snížení – služby -les            o        -80
            3631 navýšení – elektrická energie VO              o           9
            3722  navýšení – odvoz kom.odpadu              o         35
            5512  snížení – DHDM hasiči              o         20
            6171  snížení – el.energie,               o         20


Přehled nejvýznamnějších akcí, které se realizovali v roce 2012
paragraf          v tis. Kč
  
  
Obec v roce 2012 nerealizovala žádné investiční akce.


Přehled dotací, které obec obdržela v roce 2012 a jejich čerpání

položka  skutečnost
v tis. Kč čerpání
v tis. Kč
              4111 Volby             19,82          18,82

 

Přehled finančního majetku, pohledávek a závazků obce

Podrobně je uvedeno v příloze č.2 - Rozvaha Obce  Úč  OÚPO  3 -02

Peněžní prostředky                  v tis. Kč
základní běžný účet                     908,65
ostatní běžné účty                     908,65 
                         0
                        0  
Pohledávky                     105,50
zálohy provozní (el.energie, tisk )                       69,63
pohledávky za rozpočtové příjmy                       35,87
z toho : neuhrazené faktury                       35,87
             poplatky za odpady                      
Závazky                      99,52
Daň z příjmů                      26,03
krátkodobé závazky                      11,91
dohadné účty pasivní                      61,58

 


 
 

 

III. Vyhodnocení spolupráce mezi obcemi

 Obec je členem 2 svazků obcí.

 Benebus - který byl založen za účelem financování ostatní dopravní obslužnosti.
Příspěvek obce na činnost svazku činil v roce 2012 částku 13,51  tis.Kč. Jiný majetek obec do svazku nevložila.


 Chopos - v roce 2012 obec poskytla svazku  členský příspěvek ve výši 30,40 tis. Kč.


IV. Přezkoumání hospodaření obce za rok 2012

 Obec na základě zákona o obcích požádala o provedení přezkoumání hospodaření
Středočeský kraj
Krajský úřad - odbor kontroly 
Zborovská 11, Praha 5.
 Při přezkoumání hospodaření byly zjištěny tyto chyby a nedostatky:


Přezkoumání hospodaření uzavřel krajský úřad s následujícím závěrem:

Nebyly zjištěny chyby a nedostatky .
( § 10 odst. 3 písm. c) zákona č. 420/2004 Sb.)

Podrobně je uvedeno v příloze č.3 – Zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření obce

V. Závěr

 Závěrem lze konstatovat, že obec v roce 2012 hospodařila v souladu se schváleným
rozpočtem, resp. v souladu s rozpočtem, jehož změny schválilo v průběhu roku zastupitelstvo obce.
Při přezkoumání hospodaření obce nebyly zjištěny  chyby a nedostatky. Z uvedeného důvodu lze s hospodařením obce ve smyslu § 17 odst. 7 zákona 250/2000 Sb., v platném znění, za rok 2012 souhlasit bez výhrad.
Přílohy k závěrečnému účtu jsou k dispozici k nahlédnutí na obecním úřadě.

 Připomínky k závěrečnému účtu mohou občané uplatnit písemně nejpozději do 14.4.2013 nebo ústně na jednání zastupitelstva obce dne  15.4.2013.
 

Ve  Všechlapech    dne 27.3.2013

Zpracovala: Kofroňová Jana

 

                                    
Luboš Kuneš    starosta obce

Závěrečný účet obce za rok 2011

Závěrečný účet obce za rok 2011

 

Zastupitelstvo obce schválilo rozpočet na rok 2011 dne                  .

                 v  tis. Kč
                                                   Schválený rozpočet                  Rozpočet po změnách                     Skutečnost

Saldo příjmů a výdajů               466,16                              105,35                                    135,08

 Obec v roce 2011 plánovala přebytkový  rozpočet.Skutečné hospodaření obce bylo ke dni 31.12.2011 uzavřeno kladným saldem ve výši 135,08 tis.Kč. 

 

          Přehled základních druhů příjmů a výdajů obce
a o finančních položkách
                                                                                                                                         v tis. Kč
      Schválený rozpočet    Rozpočet po změnách            Skutečnost
Daňové příjmy                 877,50                 921,50                920,97
Nedaňové příjmy                 230,00                 283,92                    282,93
Kapitálové příjmy                 106,00                      120,60                120,65
Přijaté dotace                   79,80                   60,54                  60,54
Příjmy celkem
po konsolidaci              1 293,30              1 386,56             1 385,09
Běžné výdaje                  827,14                  935,21                 907,39
Kapitálové výdaje                      0                  346,00                 342,61 
Výdaje celkem
po konsolidaci                  827,14               1 281,21              1 250,00
            Podrobný rozpočet obce v členění rozpočtové skladby je uveden v příloze č. 1
   Výkaz pro hodnocení plnění rozpočtu Fin 2 - 12 M.
        Zastupitelstvo obce schválilo v roce 2011 změnu rozpočtu celkem 3 rozp. opatřeními.             
Lze konstatovat, že poměr mezi rozpočtovými příjmy a výdaji tak, jak byl vyčíslen
ve schváleném rozpočtu nebyl dodržen, neboť došlo k navýšení výdajů.

 

Přehled nejvýznamnějších úprav rozpočtu
Příjmy:
položka           v tis. Kč
           1111 snížení daně ze záv.činnosti                o     -47
           1112  snížení daně z příj.fyz.osob                 o     -66
           1121 snížení daně z příj.práv.osob                o       11
           1211 Navýšení daně z přid.hodnoty                o     116
           1511 Navýšení daně z nemovitosti                o       38 
           2211 navýšení příjmů za pronájem (reklama dálnice)                o       40 

 

 

Výdaje:
paragraf           v tis. Kč
  
            2310 navýšení – vodovodní řad            o        71
            3631 snížení – elektrická energie VO              o        70
            3635  navýšení – územní plán - doplatek              o        25
            6112  navýšení – mzdy zastupitelstvo ( doplatky z min.let)              o        40
            6171  Navýšení – přestavba budovy, el.energie, služby              o       190


Přehled nejvýznamnějších akcí, které se realizovali v roce 2010
paragraf          v tis. Kč
             6171 Přestavba budovy č.5      67
             2310 Vodovod     230

 

Přehled dotací, které obec obdržela v roce 2009 a jejich čerpání

položka  skutečnost
v tis. Kč čerpání
v tis. Kč
              4111 Sčítání             0,4          0,4

 

Přehled finančního majetku, pohledávek a závazků obce

Podrobně je uvedeno v příloze č.2 - Rozvaha Obce  Úč  OÚPO  3 -02

Peněžní prostředky                  v tis. Kč
základní běžný účet                     387,30
ostatní běžné účty                      
z toho : fond na výstavbu kanalizace
             fond na opravu kanalizace                         0
                        0  
Pohledávky                       84,93
zálohy provozní (el.energie, tisk )                       59,43
pohledávky za rozpočtové příjmy                       25,56
z toho : neuhrazené faktury                       25,56
             poplatky za odpady                      
Závazky                    106,48
Daň z příjmů                      50,92
krátkodobé závazky                        9,13
dohadné účty pasivní                      46,43

 


 
 

 

III. Vyhodnocení spolupráce mezi obcemi

 Obec je členem 2 svazků obcí.

 Benebus - který byl založen za účelem financování ostatní dopravní obslužnosti.
Příspěvek obce na činnost svazku činil v roce 2011 částku 13,90  tis.Kč. Jiný majetek obec do svazku nevložila.


 Chopos - v roce 2011 obec poskytla svazku  členský příspěvek ve výši 26,83 tis. Kč.


IV. Přezkoumání hospodaření obce za rok 2011

 Obec na základě zákona o obcích požádala o provedení přezkoumání hospodaření
Středočeský kraj
Krajský úřad - odbor kontroly 
Zborovská 11, Praha 5.
 Při přezkoumání hospodaření byly zjištěny tyto chyby a nedostatky:


Přezkoumání hospodaření uzavřel krajský úřad s následujícím závěrem:

Nebyly zjištěny chyby a nedostatky .
( § 10 odst. 3 písm. c) zákona č. 420/2004 Sb.)

Podrobně je uvedeno v příloze č.3 – Zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření obce

V. Závěr

 Závěrem lze konstatovat, že obec v roce 2011 hospodařila v souladu se schváleným
rozpočtem, resp. v souladu s rozpočtem, jehož změny schválilo v průběhu roku zastupitelstvo obce.
Při přezkoumání hospodaření obce nebyly zjištěny  chyby a nedostatky. Z uvedeného důvodu lze s hospodařením obce ve smyslu § 17 odst. 7 zákona 250/2000 Sb., v platném znění, za rok 2011 souhlasit bez výhrad.
Přílohy k závěrečnému účtu jsou k dispozici k nahlédnutí na obecním úřadě.

 Připomínky k závěrečnému účtu mohou občané uplatnit písemně nejpozději do……………..…..nebo ústně na jednání zastupitelstva obce dne……………………..
 

Ve  Všechlapech    dne 16.4.2011

Zpracovala: Kofroňová Jana

 

                                    
Luboš Kuneš    starosta obce

Závěrečný účet obce za rok 2010

Závěrečný účet obce za rok 2010

 

Zastupitelstvo obce schválilo rozpočet na rok 2010 dne 27.12.2009.

                 v  tis. Kč
                                                   Schválený rozpočet                  Rozpočet po změnách                     Skutečnost

Saldo příjmů a výdajů               0,00                              -160,90                                    -74,85

 Obec v roce 2010 plánovala vyrovnaný  rozpočet.Skutečné hospodaření obce bylo ke dni 31.12.2010 uzavřeno záporným saldem ve výši –74,85 tis.Kč. 

 

          Přehled základních druhů příjmů a výdajů obce
a o finančních položkách
                                                                                                                                         v tis. Kč
      Schválený rozpočet    Rozpočet po změnách            Skutečnost
Daňové příjmy                 905,00                 882,11                882,11
Nedaňové příjmy                 150,00                   91,51                  91,51
Kapitálové příjmy                   90,00                      16487                164,87
Přijaté dotace                   95,80                 107,56                107,56
Příjmy celkem
po konsolidaci              1 240,80              1 246,05             1 246,05
Běžné výdaje               1 125,80               1 003,65                 917,60
Kapitálové výdaje                  115,00                  403,30                 403,30 
Výdaje celkem
po konsolidaci               1 240,80               1 406,95              1 320,90
            Podrobný rozpočet obce v členění rozpočtové skladby je uveden v příloze č. 1
   Výkaz pro hodnocení plnění rozpočtu Fin 2 - 12 M.
        Zastupitelstvo obce schválilo v roce 2010 změnu rozpočtu celkem 1 rozp. opatřeními.             
Lze konstatovat, že poměr mezi rozpočtovými příjmy a výdaji tak, jak byl vyčíslen
ve schváleném rozpočtu nebyl dodržen, neboť došlo ke snížení příjmů a navýšení výdajů.

 

Přehled nejvýznamnějších úprav rozpočtu
Příjmy:
položka           v tis. Kč
           1111 snížení daně ze záv.činnosti                o     -40
           1112  snížení daně z příj.fyz.osob                 o     -86
           1121 snížení daně z příj.práv.osob                o       11
           1211 Navýšení daně z přid.hodnoty                o      94
           1032 Snížení příjmů za prodej dřeva                o     -82 
           3639 Příjmy z prodeje pozemků                o      75

 

 

Výdaje:
paragraf           v tis. Kč
  
            2212 navýšení – koupě pozemku            o        71
            3631 navýšení – elektrická energie              o        63
            3635  navýšení – územní plán              o       112
            3745  navýšení – mzdy veř.zeleň              o         62
            5512  Navýšení – hasiči              o         27
            6171  snížení – činnost místní správy              o        156

 

Přehled nejvýznamnějších akcí, které se realizovali v roce 2010
paragraf          v tis. Kč
             1032 Nákup pozemku    150
             3635 Územní plán     227

 

Přehled dotací, které obec obdržela v roce 2009 a jejich čerpání

položka  skutečnost
v tis. Kč čerpání
v tis. Kč
              4111 Volby             28          28

 

Přehled finančního majetku, pohledávek a závazků obce

Podrobně je uvedeno v příloze č.2 - Rozvaha Obce  Úč  OÚPO  3 -02

Peněžní prostředky                  v tis. Kč
základní běžný účet                     252,21
ostatní běžné účty                      
z toho : fond na výstavbu kanalizace
             fond na opravu kanalizace                         0
                        0  
Pohledávky                      
zálohy provozní (el.energie, tisk )                       33,70
pohledávky za rozpočtové příjmy                       85,00
z toho : neuhrazené faktury                       85,00
             poplatky za odpady                      
Závazky 
 
krátkodobé závazky                      49,95

 


 
 

 

 

III. Vyhodnocení spolupráce mezi obcemi

 Obec je členem 2 svazků obcí.

 Benebus - který byl založen za účelem financování ostatní dopravní obslužnosti.
Příspěvek obce na činnost svazku činil v roce 2010 částku 9,72  tis.Kč. Jiný majetek obec do svazku nevložila.


 Chopos - v roce 2010 obec poskytla svazku  členský příspěvek ve výši 6,96 tis. Kč.

 

IV. Přezkoumání hospodaření obce za rok 2010


 Obec na základě zákona o obcích požádala o provedení přezkoumání hospodaření
Středočeský kraj
Krajský úřad - odbor kontroly 
Zborovská 11, Praha 5.
 Při přezkoumání hospodaření byly zjištěny tyto chyby a nedostatky:

Zjištěné chyby a nedostatky:

• Zákon č.128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, § 84 odst.2, neboť:
Nebylo doloženo schválení rozpočtových opatření.
Nápravné opatření: rozpočtové opatření bylo předloženo a dodatečně schváleno zastupitelstvem dne


• Zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, § 11 odst.1 písm.f), neboť:
Opravný doklad č. 920003 z 31.12.2010 neobsahoval podpisové záznamy osoby odpovědné za zaúčtování a za účetní případ – tímto dokladem bylo provedena náprava
nedostatků zjištěných při předchozím přezkoumání.
Nápravné opatření: doklad byl podepsán hlavní účetní a starostou obce


• §30 odst. 1 a 4, neboť:
Nebyl vyhotoven inventurní soupis k účtu 031, který by obsahoval rozpis jednotlivých
pozemků včetně výměr a ocenění. Dále nebyl zjištěn skutečný stav účtu 069 k 31.12.2010
byly vykázány i akcie STP v hodnotě 18 000,-Kč prodané v roce 2008.
Nápravné opatření: prodané akcie byly odúčtovány dokladem číslo
Inventurní soupis k účtu 031 byl vyhotoven podle výpisu z KN

 

• § 7 odst. 1 a 2, neboť:
Účetnictví nebylo vedeno tak, aby účetní uzávěrka sestavená na jeho základě podávala
Věrný a poctivý obraz. Bylo manipulováno s účetní závěrkou zaslanou do CSUIS.
Ve výkazu předaném do CSUIS byly vykázány rozdílné zůstatky účtů oproti výkazu
který byl založen k účetní uzávěrce na obci.
Nápravné opatření: Bylo přijato systémové opatření, že bude účtováno v souladu
s platnými zákony, tak aby účetní uzávěrka podávala věrný a poctivý obraz.

• Zákon č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění pozdějších předpisů, neboť:
Daň z příjmů z odměny členů volební komise byla nesprávně počítána z hrubé odměny
Namísto správného počítání srážkové daně ze superhrubé odměny.

Daň z příjmů z odměn neuvolněných členů zastupitelstva ( v roce 2009) byla nesprávně počítána z hrubé odměny, správně se sráží z tzv. superhrubé mzdy.
Nápravné opatření: byla provedena rekonstrukce mezd za rok 2009 a 2010 ve mzdovém programu Pohoda. Na základě přepočtu bude dodatečně odvedena dań z příjmů a zdravotní pojištění. Termín pro odvodů daní a zdravotního pojištění je do 30.6.2011

• ČSÚ 701 –704 (§ 36 odst. 1 zákona o účetnictví) ČSÚ 703, neboť:
K 30.11.2010 bylo nesprávně účtováno o přijatých dotacích.
Nápravné opatření: Bylo přijato systémové opatření, že v dalším období bude účtováno v souladu s platnou legislativou.

• Zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, § 7 odst. 1 a 2,
neboť:
Účetnictví nebylo vedeno tak, aby účetní závěrka sestavená na jeho základě podávala
věrný a poctivý obraz.
Ve Výkazu zisku a ztráty k 31.12.2010 byla vykázána hospodářská činnost.
Nápravné opatření: Bylo přijato systémové opatření k vedení účetnictví. Na účty hospodářské činnosti nebude účtováno, neboť obec nemá hospodářskou činnost.

Přezkoumání hospodaření uzavřel krajský úřad s následujícím závěrem:

Byly zjištěny nedostatky spočívající v:
( § 10 odst. 3 písm. c) zákona č. 420/2004 Sb.)

V. Závěr

 Závěrem lze konstatovat, že obec v roce 2010 hospodařila v souladu se schváleným
rozpočtem, resp. v souladu s rozpočtem, jehož změnu schválilo zastupitelstvo dodatečně.
 Zjištěné nedostatky za předchozí období budou napraveny do …..
Při přezkoumání hospodaření obce byly zjištěny  chyby a nedostatky. Z uvedeného důvodu lze s hospodařením obce ve smyslu § 17 odst. 7 zákona 250/2000 Sb., v platném znění, za rok 2010 souhlasit s výhradami.

 


 Připomínky k závěrečnému účtu mohou občané uplatnit písemně nejpozději do…18.5.2011…..nebo ústně na jednání zastupitelstva obce dne……22.5.2011……..
 

Ve  Všechlapech    dne 26.4.2010

Zpracovala: Kofroňová Jana, na základě výkazů, které byly předány bývalou  účetní paní Ing. Zuzanou Vojtovou.

 


                                    
Luboš Kuneš    starosta obce

Webové stránky používají cookies., na web. stránkách běží scripty, které umožní vlastníkovi web. stránek získávat statistická data o uživatelích webu (např. Google Analytics, Facebook Pixel a SKlik). Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací.

  Skrýt tuto informaci